کد خبر: ۱۱۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶

نمایش عملیات كودكان در دفاع از حریم اهل بیت در «بهشت خاكی» شیراز

«بهشت خاكی»، عنوان نمایشگاهی است كه در آن هر شب جمعی از كودكان شیرازی در عملیات‌های بازسازی دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) شركت می‌كنند.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه «بهشت خاكی» در بوستان جنت شیراز برپا می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه در چند بخش دائر شده است كه یك بخش نمایش ادوات جنگی، سلاح های سبک ونیمه سبک است و از همه مهم‌تر بخش بازسازی عملیات دفاع از حریم اهل بیت(ع) است.

زارعی با اشاره به اینکه هر شب نمایش شبانه عملیات كودكان دردفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) در محل نمایشگاه «بهشت خاكی» برگزار می‌شود كه در آن به صورت 40نفری از كودكان در آن به ایفای نقش می‌پردازند گفت: ترسیم فضای نبرد در سوریه و عراق در ذهن کودکان و نوجوانان در قالب نمایش عملیاتی از اهداف برپایی می باشد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز همچنین با یادآوری اینكه این نمایشگاه به‌همت این ناحیه از سپاه و پایگاه مقاومت بسیج مسجد الرضا(ع)  وپتروشیمی شیراز برپا شده است،‌ گفت: در این نمایشگاه مردم  از ششم مهرماه پایان هفته دفاع مقدس از ساعت 18الی 22شب در باغ جنت بازدیدنمایند، و با حضور در برنامه زنده «فصل شیدایی» که با حضور یكی از یادگاران دفاع مقدس به‌صورت مستقیم از ساعت 21شب از شبكه فارس پخش می‌شود، حضور یابند.
نظرات بینندگان