کد خبر: ۱۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
استاندار فارس در دیدار مدیرکل صدا وسیما فارس مطرح کرد؛

نقش صدا و سیما در ایجاد تعامل بین دستگاه های استان بسیار کارساز است

استاندار فارس با مهم توصیف کردن فرهنگ و مقوله های فرهنگی برای پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صدا و سیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیرگذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوبی برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است.
به گزارش شیرازه، مدیر کل و جمعی از مدیران صدا و سیما با مهندس تبادار استاندار فارس دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید به ایشان آمادگی رسانه استانی برای همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه بخش مدیریت ارشد استان در فارس را اعلام کردند.

استاندار فارس در این دیدار با مهم توصیف کردن فرهنگ و مقوله های فرهنگی برای پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صدا و سیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیرگذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوبی برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است.

مهندس تبادار، توجه به معیشت مردم و رونق اقتصاد با هدف ارتقاء توانمندی های فارس را یکی از مهمترین دغدغه های خود برشمرد و خطاب به سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: برای سرمایه گذاری امن در استان از همه نوع حمایتی برخوردار هستند.

نماینده دولت در استان فارس شناسایی ظرفیت های استان و انعکاس هوشمندانه آنها توسط رسانه را یکی از مهمترین راه های جذب سرمایه گذار در این نقطه از کشور عنوان کرد و از دست اندرکاران رسانه استانی خواست برای بیان و نمایش قابلیت های استان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مهندس تبادار خبر و اطلاع رسانی و استفاده از آن توسط مدیران استانی را مهم توصیف کرد و گفت: بیان تلاش،خدمات و ظرفیت های هر دستگاه توسط صدا و سیما بیان کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.

وی نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و گفت: در سایه نشاط و امید و شادابی است که آموزه های دینی به نحو مطلوب آموخته و در رفتار افراد نهادینه می شود.

در آغاز این نشست سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس ضمن خیرمقدم به استاندار فارس از آمادگی صدا و سیما برای همکاری همه جانبه با مدیریت ارشد استان سخن گفت و با اشاره به توانمندی و ظرفیت کم نظیر صدا و سیما در حوزه های نیروی انسانی متعهد و متخصص، امکانات و زیرساخت های گستره نفوذ و توانمندی برنامه سازی افزود : این قابلیت ها در خدمت توسعه استان و مردم فارس و در اختیار مسوولان برای پیشبرد اهداف آن ها در حوزه ماموریت شان است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به میزان 73 درصدی بیننده و 79 درصدی رضایت آنان از سیمای فارس و همچنین 33 درصد شنونده رادیو دراین استان و اعتماد مخاطبان به حوزه اطلاعات و اخبار، از فعالیت های جدید گسترده این مرکز در فضای مجازی خبر داد و افزود: صدا و سیما افتخار دارد که امین مردم  و معتمد مسوولان  است و برای رونق بخشی به اقتصاد مردم استان در بخش های مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

در ادامه این نشست برخی از مدیران صداوسیما نیز نظر و پیشنهادهای خود را برای تعامل هر بیشتر دستگاه های اجرایی بیان کردند.


نظرات بینندگان