کد خبر: ۱۱۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

شکایت از دو سایت خبری میراث افشانی برای رسانه های فارس

محمد علی افشانی در حالی استان فارس را هفته گذشته به عنوان معاون وزیر کشور ترک کرد که شکایت از دو سایت خبری را برای اهالی رسانه به میراث گذاشت.
شکایت از دو سایت خبری میراث افشانی برای رسانه های فارس
به گزارش شیرازه، مدتی پیش استانداری فارس در پی انتشار بیانیه جمعی از تشکل های اصولگرا در سایت شیرازه از این سایت خبری تحلیلی شکایت کرد.

خرداد ماه گذشته دبیران تشکل‌های سیاسی جریان اصولگرایی در استان فارس طی بیانیه ای اعلام کردند بدلیل اقدامات غیرقانونی و تخلفات گسترده در انتخابات ازجمله تایید صلاحیت افرادی که هیات نظارت بر انتخابات آن‌ها را رد کرده بود، جلسه استاندار فارس را تحریم خواهند کرد.
انتشار این مطلب در سایت شیرازه شکایت استانداری فارس را در پی داشت.

استانداری فارس از 12 دبیر تشکل اصولگرا و دو سایت خبری شیرازه و حافظ نیوز به دلیل آنچه «نشر اکاذیب رایانه ای-تهدید-افترا» خوانده شکایت می کند. خبری که امروز نیز در فضای مجازی منتشر شد.

استانداری فارس در حالی تشکل‌های سیاسی و رسانه ها را به اتهام نشر اکاذیب متهم کرده که همواره دولت تدبیر و امید آزادی بیان و انتقاد از سیاست ها و عملکرد دولت را حق تشکل های سیاسی و رسانه ها می خواند.
وزیر کشور در آخرین سفرش به شیراز در تودیع استاندار سابق فارس گفته بود:«كشور هیچ ضرری از فعالیت احزاب نمی‌كند...هرچه آزادی اندیشه و فكر تقویت شود و اندیشه‌های مختلف فرصت بروز و ظهور یابند، بالندگی بیشتر كشور را به‌دنبال خواهد داشت»حال محمد علی افشانی در حالی استان فارس را به عنوان معاون وزیر کشور ترک کرد که شکایت از دو سایت خبری را برای اهالی رسانه به میراث گذاشت.

او هم اکنون معاون وزیری است که هفته گذشته در سالن شهید امامی استانداری فارس از آزادی بیان سخن می‌گفت.
شیرازه امیدوار است افشانی در وزارت کشور در مواجه با تشکل ها و رسانه های سیاسی منتقد دولت از مشاوران سیاسی و حقوقی خبره‌تر استفاده کند.
نظرات بینندگان