کد خبر: ۱۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶

مدیرعامل شهرک های صنعتی فارس از سپیدان بازدید کرد

در بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس از شهرک سپیدان بر ارتقای خدمات کیفی در شهرک صنعتی و نیزرفع مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی تاکید شد.

به گزارش شیرازه، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس دراین بازدید ضمن بررسی نحوه اجرای زیر ساختها و امکانات زیر بنایی دراین شهرک صنعتی در جلسه با هیات مدیره شرکت خدماتی به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت.

وی در این جلسه با اشاره به بازدید از برخی واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی از برنامه امسال دولت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد ،نیمه ظرفیت و یا واحدهای در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد خبر داد وگفت: در این زمینه امسال بیش از 30هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این مهم در نظر گرفته شده و واحدهای متقاضی باید درخواست خود را در سایت بهین یاب وزارت صنعت معدن و تجارت ثبت کنند تا پس از بررسی در کارگروههای استانی به بانکهای عامل معرفی شوند.

فتوحی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سپیدان 1 با 39هکتار مساحت دارای حدود 28هکتار زمین صنعتی است گفت:در حاضر 52قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک منعقد و 36واحدبهره بردار با اشتغالزایی 446نفر در مرحله بهره برداری و 16واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخش عمده اراضی صنعتی در این شهرک واگذار شده است گفت:این شهرک صنعتی از لحاظ وجود زیرساخت ها در وضعیت مناسبی قراردارد و دارای شبکه های آب ،برق ،گاز ،مخابرات و تصفیه خانه مجهز فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه ازاجرای طرح افزایش ظرفیت تامین برق در این شهرک صنعتی خبردادوگفت:این طرح توسط پیمانکار در مرحله اجرااست و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص رفع نقص فنی یکی از چاه های آب در این شهرک صنعتی نیز قول مساعد داد و گفت:در این زمینه سیستم الکترو پمپ چاه این شهرک صنعتی تعویض خواهد شد.

وی همچنین برتعامل و هم افزایی با هیات مدیره شرکت خدماتی برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تاکید کرد.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، صنعتی ، فارس
نظرات بینندگان