کد خبر: ۱۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶

امضای خبرنگاران مرودشت نا پای نامه بین المللی محکومیت جنایات میانمار

نامه 800 نفر از روزنامه نگاران، عکاسان و اصحاب رسانه‌های ایران در حمایت از مسلمانان میانمار در شورای حقوق بشر سازمان ملل قرائت شد. سیزده نفر از اعضای هیات تحریریه سایت خبری مرودشت نا این نامه را امضاء و ضمن اعلام حمایت از مسلمانان میانمار، جنایات واقع شده را محکوم کردند.

به گزارش  شیرازه،  بخشی از نامه 800 نفر از روزنامه نگاران، عکاسان و اصحاب رسانه‌های بین‌المللی در حمایت از مسلمانان میانمار، توسط دکتر گلشن‌پژوه مدیر عامل سازمان دفاع از قربانیان خشونت در نشست شورای حقوق‌بشر سازمان ملل قرائت شد.

در این نامه با اشاره به جنایات عربستان سعودی در یمن آمده است: این روزها جهان، شاهد فوران خون از زمین است؛ ائتلاف نظامی عربستان در حال بمباران یمن است و خاک سوریه به محلی برای تقسیم منافع قدرت‌های بزرگ جهانی تبدیل شده است. بیش از 500 هزار کودک یمنی در گرسنگی مطلق به سر می‌برند و خانواده‌های سوری سرپناهی برای در امان ماندن از جنایات تروریست‌ها ندارند.

اهالی رسانه در پایان این نامه تاکید کردند: ما به عنوان جمعی از روزنامه‌نگاران، عکاسان و خبرنگاران بین‌المللی، ضمن محکومیت نسل‌کشی مسلمانان در میانمار، خواستار تشکیل جلسه اضطراری از سوی شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد جهت رسیدگی به این موضوع هستیم؛ پیش از آنکه جهان شاهد فاجعه‌بارترین خونریزی پس از جنگ دوم جهانی باشد.

سیزده نفر از اعضای هیات تحریریه سایت خبری مرودشت نا این نامه را امضاء و ضمن اعلام حمایت از مسلمانان میانمار، جنایات واقع شده را محکوم کردند.

اسامی این سیزده نفر عبارت است از:

مسعود احمدی، نجمه اسماعیلی، یونس دیلمی، محمد رحیمی، سیده زهره سجادیان، حسین زارع، فاطمه زارعی، لیلا شکوهی، فاطمه درویشی، رضا مردانه، فاطمه مردانه، علی نیرومند و علیرضا یونسی.

منبع: مرودشت نا

متن فارسی نامه

اسامی امضا کنندگان به زبان فارسی

متن انگلیسی و اسامی به انگلیسی

برچسب ها: مرودشت ، خبرنگاران ، فارس
نظرات بینندگان