کد خبر: ۱۱۴۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز:

شهرک صدرا به خلوت کده ای برای آسیب های اجتماعی مبدل شده است

سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر صدرا در واقع به خلوت کده ای برای آسیب های اجتماعی مبدل شده لذا می طلبد تا زیرساخت ها و برنامه ها به صورت اصولی دنبال گردد.
شهرک صدرا به خلوت کده ای برای آسیب های اجتماعی مبدل شده است
به گزارش شیرازه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز خواستار  هماهنگی بین دستگاهها در خصوص رفع مشکلات شهر صدرا و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی در این شهر شد.

سعیدی در جلسه  تصمیم گیرندگان شهر صدرا گفت: چنانچه در جلسه شورای فرهنگ عمومی صدرا مطرح گردید برای بازخوردی بهتر و مناسبتر و رسیدن به نتیجه دلخواه می بایست جلسات به صورت کاربردی تشکیل گردد. چنانچه در حال حاضر افزایش مشکلات شهر صدرا بویژه مشکلاتی که اکنون برای دانشگاه ایجاد شده عمدتا به خاطر این بوده که از ابتدا مسائل به صورت قارچ وار رشد نموده و حل نگردیده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی میبایست از ابتدا با گسترش باغات غیر مجاز  مقابله کرده تا امروز انباشته نگردد گفت: اگرچه دستگاههایی همچون شهرداری، نیروی انتظامی، اماکن و... هریک کارها و اقداماتی را بر اساس وظیفه ذاتی خود انجام داده اند اما چون در مسیری مشخص و منظم و هماهنگ حرکت نکرده اند  بازتاب موفقی نداشته اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز اضافه کرد: درحال حاضر و برای کاربردی نمودن نظرات لازم است تا کارگروهی تشکیل و مسایل به صورت تخصصی تر مورد بررسی قرار گیرند. بررسی کل مجموعه باغات شهری و بویژه باغات غیر مجاز که هم اکنون به صورت رایگان از برخی امکانات دولتی بهره مندند از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بنده و مجموعه فرمانداری و بخشداری ها  تمایل و همکاری خود را با تمامی دستگاهها جهت رفع و  دغدغه شهروندان تا برطرف شدن مشکلات موجود اعلام نموده و از هیچ کوششی دز این خصوص کوتاهی نخواهند کرد.

سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر صدرا در واقع به خلوت کده ای برای آسیب های اجتماعی مبدل شده لذا می طلبد تا زیرساخت ها و برنامه ها به صورت اصولی دنبال گردد. بررسی معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز از مواردی بوده که قبلا و مکرر مورد تاکید قرار گرفته تا آسیب های اجتماعی شهر صدرا مرتفع گردد.

به گفته سعیدی تعریف و شرح وظایف برای هر اداری ای که در امر سامان دهی شهر صدرا دخیل است از مواردی است که می تواند کمک کننده در رفع مشکلات باشد‌.بعلاوه لازم است پیشنهادات علی رغم زمان بر بودن با جدیت دنبال گردد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز در پایان بر تشکیل کارگروهی به ریاست شهردار صدرا تا پایان هفته آینده تاکید تا موارد به صورت تخصصی تر دنبال گردد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶
0
خب شما مسوول به عنوان نماینده وزارت کشور ومسول هماهنگ کننده در این زمینه چه اقداماتی انجام داده‌ای!؟