کد خبر: ۱۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۶
سردار یداللهی:

ایران امن‌ترین کشور جهان است/مسئولان باید در برابر استکبار قاطع تر باشند

فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور جهان است.

به گزارش شیرازه، یادواره شهدای روستای سرگر و حسین آباد فیروزآباد، عصر امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولان شهرستان، روحانیت، بسیجیان و عموم مردم با سخنرانی سردار لطف الله یداللهی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مداحی کربلایی محسن سعادتمند درگلزار شهدای روستا سرگر برگزار شد.


یداللهی در این مراسم ابراز داشت: امروزه  افتخار ما این است که تحت پرچم نایب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری هستیم  که می فرمایند  عقلانیت خوب است اما عقلانیتی که انسان را به سمت خدا و به سمت توکل و شجاعت ببرد و باید در محاسبات امدادهای الهی و رزق لا یحتسب را حساب کنیم.


فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه  وقتی حکومتی جایی مستقر است اقامه نماز، رواج زکات، امر به معروف و نهی از منکر و اینکه همه بتوانند نسبت به منکر اعتراض و نسبت به معروف حضور داشته باشند از وظایف  اصلی حکومت است گفت: چگونه می توان گفت ما در قبال این مسائل مسئول نیستیم.

وی با تاکید براینکه  ۹۸.۲ به جمهوری اسلامی ایران  رای  دادند که در کشور فرهنگ اسلام و انقلاب حاکم باشد تصریح کرد: دفاع مقدس فتح  و دستیابی به ارزش ها بود و ما روی پای خودمان ایستادیم.


یداللهی با اشاره به اینکه  ما بر طبل جنگ  نمی کوبیم بلکه بر طبل دفاع می کوبیم بیان داشت: اگر کشوری فکر تعرض کند قدرت ما که قدرت بازدارندگی است بر جان او سایه می افکند.  کارهای ما برای  بازدارندگی است و باید در کشور به این قدرت ارج نهاده شود.


فرمانده هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز خود سلاح تولید می کنیم و عربستان افتخار می کند که سلاح  می خرد.


وی افزود: مسئولان باید در برابر استکبار قاطع تر بوده و با قدرت بیشتری حرف بزنند.


یداللهی گفت:  امن ترین کشور جهان ایران است و همه چیز به طبع در امنیت است و اگر امنیت نباشد دانشگاه معنا نمی دهد، اگر آمار دانشجویان ما به ۴ میلیون رسیده از امنیت است و اگر ادارات مشغول کارند و فعالیت ها در جریان است  همه از برکت امنیت است.


یداللهی اظهار داشت: فتح قله اقتصادی و تولیدی و اشتغال نیز  در این راستا است و مسئولین باید به  وعده هایی که  دادند عمل کنند. امروز، در هر خانه ای دو تا۳ نفر بیکار است که زیبنده نیست.

یداللهی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش و فعالیت در راستای تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است تصریح کرد:  دشمنان  در تلاش برای  فرهنگ  شکنی و ساختار شکنی و  گرفتن غیرت هستند  و ما باید حواسمان جمع باشد.


یداللهی گفت:  اگر کسی معتقد به آخرت باشد خودش را برای مسئولیت جلو نمی اندازد، اگر کسی بداند که کسی بهتر از او است و او خودش را برای مسئولیتی  جلو بیندازد، ملعون است.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بازگشت "شهید حججی" به کشور بیان کرد: دشمنان با پست‌ترین روش این دلاورمرد را به شهادت رساندند و سرش را از تنش جدا کردند.


یداللهی افزود: افرادی که داعیه اسلام دارند دست به اقدام حرامی زدند و به دلیل داشتن بغض اسلام باز هم به اقدام فجیع خود اکتفا نکردند و پیکر مطهر شهید را آتش زدند.


وی اظهار کرد: "شهید حججی" در طول زندگی خود با امام حسین(ع) معامله کرد و راه وی را ادامه داد و به همه نشان داد که راه این امام، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی برای تمام مردم باز است.

منبع:  فیروزنا

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، سردار
نظرات بینندگان