کد خبر: ۱۱۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
«کافه مجازی»؛

غوغای محسن/ دغدغه ای اشتباهی

هفته گذشته شاهد اتفاقاتی در کشورمان بودیم که گویا در این برهه از زمان رقم خورده اند تا یک بیداری بزرگ در کشور را ایجاد کنند، اتفاقاتی همچون بازگشت شهید حججی.
به گزارش شیرازه، بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای خارجی فعالیت دارند و محبوبیت این شبکه ها واقعیتی است که باید پذیرفت، ایرانی ها به لحاظ فراگیری استفاده از فضای مجازی رتبه اول دنیا را دارند؛ چرا که متوسط استفاده از فضای مجازی در کشورهای دنیا 42 در صد است اما در ایران 82 در صد است،  با توجه به این فراگیری، در بسیاری از مسائل روز کشور و جهان شاهد واکنش های از سوی کاربرای فضای مجازی در ایران نسبت به آن مسائل هستیم؛ بر همین اساس شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبریی بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه باعنوان« کافه مجازی» منتشر نماید.

عباس می خواهیم!


cftgتاریخ را که مرور می‌کنیم درس های بیشماری دارد که می تواند تجربه ای باشد برای این روزهای ما؛ درس هایی مثل عاشورا که کاربران فضای مجای  خوب توانسته اند این درس هایی را در قابل عکس نوشته بیان کنند، یکی از مواردی که به آن اشاره شده مذاکره با دشمن است که احتمالا منظور کاربران برجام است که نوشتند: شب عاشورا تا وقتی امام حسین نفرمود عباس جواب شمر ملعون را نداد؛ ما عباس می خواهیم که تا امامش اجازه نداده با دشمن تماس نگیرد!


غوغای محسن

cftgcftgگاهی ادمها هرچقدر هم کم سن و سال باشند، می توانند الگویی شوند برای هم سالان خودشان؛ درست مثل شهید حججی که با شهادت خودش موجی از بیداری را در کشور ایجاد کرد.

هفته گذشته شاهد بازگشت قهرمانانه این شهید بزرگوار بودیم، بازگشتی که پیام های زیادی را برای دوستان و دشمنان ایران اسلامی داشت.

یکی از کاربران در صفحه خود با کنایه به هیئت دولت مبنی بر عدم حضورشان در این مراسم گفت:  همه آمدند به جز هیئت دولت دوازدهم، خدارا شکر که نیامدید که اگر می آمدید بایدبه راه محسن ها شک می کردیم..!

و یکی دیگر نوشت: اینجا ایران است شیعه خانه امام حسین(ع) اینجا میلیون ها محسن حججی دارد که حاضرند برای آرمان های انقلاب سر بدهند و جان فدا کنند.




دغدغه ای اشتباهی


cftgریاست فراکسیون زنان مجلس دهم گفته بود: در بسیاری از کشورهای اسلامی دنیا هم زنان اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را دارند، به هر حال باید جایی وجود داشته باشد که اوقات فراغت فرزندان ما در آنجا سپری شود، ورزشگاه‌ها یکی از جاهایی هستند که می توانند شادی ایجاد کنند.

مردم ما که خوب میدانند دغدغه اصلی کشور ورود زنان به ورزشگاه نیست، بلکه هزاران مشکل دیگری است که زنان با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، به همین خاطر در صفحات خود خطاب به وی گفتند: زنی معلول در بندر عباس زندگی می کند که تمام نیاز های زندگی اش را همچون غذا را از سطل زباه تامین میکند.

 دغدغه رفتن به ورزشگاه چقدر اولویت دارد؟



برچسب ها: کافه ، مجازی ، فارس
نظرات بینندگان