کد خبر: ۱۱۴۷۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
با حکم وزیر بهداشت؛

ایمانیه مشاور وزیر در امور دانشگاهها شد

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد.
به گزارش شیرازه، با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد هادی ایمانیه به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب شد.

 متن این احکام  به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه ها منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری های ممکن را با معاونت ها و  حوزه های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.


جناب آقاي دکتر محمدهادی ایمانیه

در اجراي بند «ج» ماده 1 قانون تشكيل هيأتهاي امناء دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي و پژوهشي به موجب اين ابلاغ براي مدت چهار سال به عضويت هيأت امناء دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شیراز منصوب مي‌شويد.
اميد است با عنايت الهي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي و رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.


منبع: وب دا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶
0
بالاخره فشار بعضی نمایندگان کار خودش را کرد البته ایشان در مقابل خواست های نمایندگان هم خیلی کوتاه می آمد اما آنها می خواستند از اصلاح طلبان کسی را پستی دهند
خیلی ها هنوز در انتظار پست هستند و امروز و فردا می شوند
زهرا
United States of America
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶
0
لعنت خدا و پيامبرانش بر افرادي كه همه كارهاي تبعيض و ريا و حيله و ظلم ايماني را با درج نكردن پيامهاي مردم پوشانند
سزاي همه انها به حضرت زهرا س
مخصوصا سايت جيره خور شيرازه