کد خبر: ۱۱۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس:

برگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود

سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس از برگزاری اولین یادواره شهدای بانکی استان فارس در 4 آبان‌‌ماه خبر داد.
به گزارش شیرازه، ایرج شمسینی غیاثوند بعدازظهر امروز دربرگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود نشست خبری بابیان اینکه بانک‌ها باید در کارهای عام‌المنفعه به‌ عنوان یک مجموعه اقتصادی وظیفه‌ی خود را ایفا کند، گفت: بانک‌ها باید به موضوع شهدا به این دلیل که امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار، فداکاری و گذشت این عزیزان است، بپردازند.

سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی در سطح استان با برنامه‌ریزی منسجم باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود.

شمسینی از برگزاری اولین یادواره شهدای بانکی استان فارس در 4 آبان‌ماه در سالن پیامبر اعظم (ص) کنگره سرداران با حضور مسئولین بانک‌ها و مؤسسات مالی، خانواده‌های شهدا و کارمندان سیستم بانکی خبر داد.

وی با اشاره به شهادت 3 مدیر ارشد بانک انصار در دفاع از حرم در سوریه، افزود: در سیستم بانکی 10 شهید و 285 فرزند شهید، 7 همسر شهید و 3 خانواده شهید وجود دارد.

برگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود

این مقام مسؤول بابیان اینکه فراخوان جهت برگزاری یادواره شهدای بانکی استان فارس به تمام بانک‌های عضو کمیسیون بانکداری و سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: بانک انصار ریشه در انقلاب اسلامی دارد که مبلغ ابتدایی آن توسط امام راحل (ره) تأمین‌شده است.

شمسینی با اشاره به پیشرو بودن بانک انصار در اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: کتاب «شهر فرزانگان» جهت آموزش فرهنگ شهرنشینی، اجتماعی و محیط‌زیست به مقاطع ابتدایی توسط این بانک به چاپ رسیده است.

وی بابیان اینکه برای ورود بانک‌ها به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی باید ابتدا توسط رسانه‌ها فرهنگ‌سازی شود، گفت: برگزاری یادواره شهدای بانکی استان فارس سبب هم‌افزایی در جهت انجام فعالیت‌های خیرخواهانه می‌شود.

برگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود

سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس با اشاره به هزینه 200 میلیون تومانی در جهت فعالیت‌های خیرخواهانه، مطرح کرد: بانک‌ها و مؤسسات فعال در استان فارس با مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

شمسینی بابیان اینکه در 4 آبان‌ماه باید پیام خدمات ارزنده‌تر جهت تأثیر گزاری بیشتر در جامعه برای سیستم بانکی داشته باشیم، تصریح کرد: بانک انصار در شش‌ماهه دوم سال 95 و شش‌ماهه نخست امسال بیش از 1500 میلیارد تومان تسهیلات با سود 18 درصد را درزمینه‌های صنعت، تجارت و رونق کسب‌وکارهای استان فارس ارائه داده است.

برگزاری یادواره‌ی شهدای بانکی باعث اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود

وی بابیان اینکه کارکنان بانک انصار با فعالیت جهادی توانستند مشکل تسهیلات صنعت و تولید را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: اگر همه‌ی بانک‌ها باهم متحد شوند، کمبود نقدینگی در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی را می‌توان جبران کرد.
نظرات بینندگان