کد خبر: ۱۱۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
رئیس حج و زیارت استان فارس:

کنسولگری عراق در شیراز راه‌اندازی می‌شود

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به آغاز ثبت نام پیاده‌روی اربعین گفت: کنسولگری عراق برای تسهیل صدور ویزای اربعین در شیراز راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش شیرازه، علیرضا زینلی  رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به آغاز ثبت نام پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند و به زودی کنسولگری عراق برای تسهیل صدور ویزا در شیراز راه‌اندازی می‌شود. 

وی با بیان اینکه ثبت نام تنها از طریق دفاتر مجاز حج و زیارت باید انجام شود، گفت: 140 دفتر در استان فارس برای ثبت نام سفرهای عتبات در نظر گرفته شده که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است. 

رئیس حج و زیارت استان فارس با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین افزود: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 

زینلی با اشاره به استمرار سفرهای عتبات در استان فارس بیان کرد: روزهای جمعه سفرهای هوایی و دیگر روزها کاروان‌های زمینی به عتبات سفر می‌کنند و محدودیتی برای اعزام کاروان به عتبات در استان فارس وجود ندارد. 

منبع: تسنیم


نظرات بینندگان