کد خبر: ۱۱۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

تاخیر در انتخاب شهردار جهرم مانع معارفه دیگر شهرداران در شهرستان

تاخیر در انتخاب و معرفی شهردار جهرم باعث شده است تا شهرداران دیگر شهرهای شهرستان جهرم نیز معطل بمانند و عملا نتوانند هیچ اقدامی را صورت دهند.

به گزارش  شیرازه،  تاخیر در انتخاب و معرفی شهردار جهرم باعث شده است تا مراسم معارفه ی شهرداران شهرهای دیگر شهرستان از جمله خاوران ، باب انار، دوزه و قطب آباد نیز به تعویق بیفتد.

این درحالیست که اعضای شورای شهر خاوران ، باب انار ، دوزه و قطب آباد در همان اولین روزهای شروع به فعالیت خود شهردار مد نظر خود را بدون حواشی نچندان زیادی انتخاب کردند و اولین گام خود را در مدیریت شهر خود محکم برداشتند.

حال از آنجا که مراسم معارفه ی هر پنج شهردار شهرهای شهرستان جهرم از سوی استانداری در یک روز مشخص و بصورت متمرکز در یک مراسم برگزار خواهد شد عملا شهرداران چهار شهر دیگر شهرستان جهرم باید منتظر بمانند تا اعضای شورای شهر جهرم گزینه ی مورد نظر خود را مشخص نمایند.

این تاخیر در معارفه ی شهرداران در چند روز اخیر حواشی بسیاری را در شهرهای شهرستان در پی داشت که در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهر خاوران برای روشن شدن موضوع بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است:

هر که آتش فتنه بر افروزد، خود هیزم آن مى شود، امام علی (ع)

این روزها شنیده می شود برخی افراد سودجو و منفعت طلب  شایعه هایی را پیرامون شهردار جدید شهر خاوران در عموم پخش می کنند. شورای اسلامی شهر بر خود واجب دانست که با پاسخگویی به مردم شریف و بزرگ شهر خاوران از فتنه انگیزی برخی افراد سوداگر جلوگیری کند.

علت تاخیر تودیع و معارفه شهردار جدید چه بوده است!؟ از آنجایی که از طرف استانداری در یک روز شهرداران شهرستان جهرم را معارفه  می کنند، عدم انتخاب شهردار شهر جهرم  باعث تاخیر در معارفه شهردار جدید شهرمان گردیده است و تا هفته یا هفته های آتی ان شاالله شهردار جدید جناب اقای دکتر زارع معارفه خواهند شد و شورای اسلامی بر حسب وظیفه از ایشان حمایت کامل را خواهد داشت.

از شهروندان عزیز شهرمان خواهشمندیم با اطلاع رسانی به  خادمان خود در شورای اسلامی  شهر خاوران  و نیز برخورد مناسب نسبت به افرادشایعه افکن  از هرگونه شیطنت برخی افراد فریب خورده جلوگیری شود.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: شهردار ، جهرم ، شورای شهر
نظرات بینندگان