کد خبر: ۱۱۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

برگزاری نشست مشترک با سران طوایف/ بهبود رتبه فارس در مجموع جرایم/ ارتقای امنیت در سطح استان

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در گذشته فارس چهارمین استانی بوده است که مجموع جرایم را داشت اما اکنون از لحاظ جرم خیز بودن در رتبه هفتم قرار داریم.
برگزاری نشست مشترک با سران طوایف/ بهبود رتبه فارس در مجموع جرایم/ ارتقای امنیت در سطح استان
به گزارش شیرازه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس چهارشنبه (دوازدهم مهر) در جمع خبرنگاران به ارائه برنامه های هفته ناجا پرداخت و گفت: بیش از یک هزار برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.

احمدعلی گودرزی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» را شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: طبق روال هر ساله با خانواده شهدا و جانبازان ناجا دیدار خواهیم داشت و از کارکنان نمونه نیز تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

وی با بیان اینکه حضور و سخنرانی در نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که انجام خواهیم داد، افزود: دیدار با اعضای شورای شهر، پیاده روی عمومی در روز جمعه و ملاقات های عمومی نیز در دستور کارمان قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار داشت: تعدادی از ایتام را شناسایی کرده ایم و در هفته پیش رو به تکریم و رسیدگی به مشکلات ایتام می پردازیم.

گشایش مساجد، نمازخانه ها و چند کلانتری جدید در برخی نقاط استان از دیگر برنامه هایی است که در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی به آن پرداخته خواهد شد.

گودرزی با اشاره به اهمیت همکاری طوایف با پلیس در ایجاد امنیت استان، گفت: نشستی با هدف مذکور با سران طوایف را در برنامه هایمان داریم.

وی به بیان اهمیت پیشگیری از وقوع جرایم پرداخت و اعلام کرد: در این راستا کارشناسان ناجا در مدارس استان جهت ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش شیرازه، افتتاح سالن مانیتورینگ پلیس راه شمال از دیگر برنامه هایی است که در هفته آینده انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تاکید بر اینکه امروزه هیچ گره امنیتی در استان وجود ندارد، به ارتقای رتبه امنیت در سطح استان اشاره کرد و گفت: طبق آمار و نظرسنجی دقیقی که صورت گرفته است بیش از 92 درصد مردم در سطح استان از امنیت موجود در این خطه از کشورمان راضی بودند.

گودرزی در انتها به بهبود وضعیت جرایم در فارس اشاره و تصریح کرد: در گذشته فارس چهارمین استانی بوده است که مجموع جرایم را داشت اما اکنون از لحاظ جرم خیز بودن در رتبه هفتم قرار داریم؛ امیدواریم روز به روز شاهد بهبود این رتبه باشیم.
نظرات بینندگان