کد خبر: ۱۱۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

برکناری معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شیراز توسط شورای شهر!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شیراز گفت: قضیه استعفایم شایعه ای بیش نیست؛ کمیته ۵ نفره شورای شهر شیراز تصمیم بر عدم حضورم در این جایگاه گرفتند.
برکناری معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شیراز توسط شورای شهر!
به گزارش شیرازه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بعد از ظهر چهارشنبه (دوازدهم مهر) در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در راستای شفافیت برکناری اش از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز پرداخت و گفت: قضیه استعفایم شایعه ای بیش نیست؛ کمیته ۵ نفره شورای شهر شیراز تصمیم بر عدم حضورم در این جایگاه گرفتند.

برکناری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی اتفاق افتاد که کلان شهر شیراز بیش از یکماه درگیر بلاتکلیفی در وضعیت شهرداری بود؛ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و دیگر اعضای این شورا در جلسات پیشین خود تاکید بر عدم دخالتشان در عزل و نصب مدیران و معاونت های شهرداری داشتند.

چند روزی بیشتر از این اظهار و تاکید شورای شهر نمی گذرد که ناصر شمس از تصدی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز توسط شورای شهر به کنار رانده شد.

ناصر شمس با تاکید بر ورودش به صورت کاملا قانونی و بدون استفاده از رانت گفت: به واسطه فعالیت های سابقم، علیرضا پاک فطرت شهردار وقت رسما از من دعوت کرد تا در شهرداری مشغول بکار شوم؛ همیشه نیروی وزارت علوم بوده ام و جایگاه های شغلی ام توسط وزارت علوم تعریف می شود.

وی افزود: به دانشگاه بر می گردم و با افتخار به فعالیت سابق خودم در دانشگاه ادامه می دهم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به بحث استفاده از مشاوران و کارشناسان در حوزه شورای اسلامی شهر شیراز، تصریح کرد: تجربه های زیادی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری به دست آورده ام؛ درصورت نیاز حاضرم به صورت رایگان تمام تجربه هایم را به اعضای شورای شهر انتقال بدهم.

به گزارش شیرازه، صبح فردا یک نفر به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز معرفی می شود.

نظرات بینندگان