کد خبر: ۱۱۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان خرامه:

در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم/ خیابان ابوالفضل برای خودروهای سنگین قابل عبور و مرور نیست

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم، نیروی انتظامی هم راحت بود، همه مطیع قانون بودند، کوچکترین درگیری حتی بین دو کودک هم وجود نداشت.

به گزارش شیرازه،  عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرامه به مناسبت آغازهفته نیروی انتظامی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی ضمن تشکر ویژه از مردم و مسؤولین هیئت های عزاداری گفت: در طول 25 سال خدمتم امسال احساس خستگی نکردم، نیروی انتظامی هم راحت بود، همه مطیع قانون بودند، کوچکترین درگیری حتی بین دو کودک هم وجود نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، حضور پرسنل در نماز جمعه، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با علما و ائمه جماعات، حضور کارشناسان در مدارس، غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا را بخشی از برنامه های این هفته عنوان کرد.

جوکار به آغاز ثبت نام استخدام ناجا اشاره کرد و افزود: کسانی که دارای مدرک دیپلم نظری هستند و به خدمت در این مجموعه علاقه دارند می توانند با مراجعه به سایت نیروی انتظامی police.ir تا 20 مهر ثبت نام کرده و پس از اخذ کد رهگیری به اداره گزینش و استخدام استان واقع در شیراز، خیابان سفر مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: روز شنبه ساعت 9 تا 14 از انتقال خون شیراز گروهی جهت گرفتن خون به سالن هلال احمر شهرستان خرامه خواهند آمد که علاوه بر پرسنل نیروی انتظامی، مردم هم می توانند جهت سهیم شدن در این امر خداپسندانه حضور پیدا کنند.

وی به پرونده قتلی که سال گذشته در روستای رحمت آباد شیراز در نزدیکی خرامه اتفاق افتاده بود اشاره کرد و گفت: دو نفر متهم باقی مانده از این پرونده، روز گذشته توسط ماموران شهرستان خرامه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جوکار با اشاره به وضعیت کنونی کمربندی خرامه تصریح کرد: خیابان ابوالفضل برای خودروهای سنگین قابل عبور و مرور نیست، صرفه اقتصادی هم برای مردم ندارد چونکه فضایی برای پارک کردن این خودروها در این خیابان نیست که بخواهند خرید کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: کمربندی موقتی که برای ایام محرم راه اندازی شد خوب بود اما باید وضعیت بهتر شود، شورای ترافیک باید هرچه سریعتر تصمیمی بگیرد، این مشکلی نیست که قابل حل نباشد، تا زمانی که کمربندی هم نباشد نمی توانیم هیچ خیابانی را کامیون ممنوع کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی گفت: هزینه خرید یک کلاه ایمنی 50 هزار تومان است اما اگر حادثه ای رخ دهد و فرزند خانواده ای از بین برود ممکن است یک زندگی متلاشی شود، در 6 ماهه اول امسال 90 درصد حوادث شهرستان به موتور سیکلت مربوط می شد.

منبع:  صدای خرامه

نظرات بینندگان