کد خبر: ۱۱۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

میزبان دیروز فراشبندی ها در عراق میهمان این جوانان در ایران شد+تصاویر

علی و سجاد کعبی که میزبان فراشبندی های زائر امام حسین در پیاده روی اربعین بودند با حضور در فراشبند میهمان همان زائران شدند و پس از دیدار دوستان خود به مشهد الرضا(ع) عزیمت نمودند.

به گزارش شیرازه علی و سجاد کعبی دو پسرعموی عراقی اهل شهر الاماره میهمان جوانان فراشبندی شدند.

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

علی و سجاد که در سفر فراشبندی های زائر امام حسین در شهر الاماره میزبان جوانان فراشبندی بودند با حضور در ایران جهت مراجعه به پزشک و زیارت امام هشتم به شهرستان فراشبند سفر کرده و میهمان مردم فراشبند شدند.

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

سجاد کعبی پسر عمومی علی از ناحیه چشم ها دچار مشکل بود واین دو پسر عمو به شیراز جهت مراجعه به پزشک مراجعه کردند وسپس یک شب و روز میهمان مردم خوب فراشبند شدند.

علی که خودنیز روحانی بود و در نجف اشرف درس خوانده بود هم نشینی با مردم ایران را بسیار لذت بخش خواند و پس از دیدار با امام جمعه ی فراشبند احساس شادی می نمود و بیان داشت: از این دیدار بسیار مسرورم.

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

میهمانان دیروز علی در الاماره عراق هرکدام جداگانه جهت میزبانی از علی و پسر عمویش به صف شدند و به دیدارش رفتند.

احسان، سجاد، بهنام، مصطفی و علیرضا که میهمان این جوان عراقی در زیارت اربعین بودند با زبان عربی دست و پا شکسته با این دو جوان سخن می گفتند که هم بسیار دیدنی وهم چنین گفت وگوی دست وپا شکسته ای در برخی مواقع طنز گونه می شد و خود دوستان عرب زبان نیز خنده شان می گرفت.

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

این دو پسر عمو که قصد زیارت امام رضا(ع) را داشتند با تهیه بلیت هواپیما عازم  مشهد الرضا شدند تا پس از زیارت و مراجعه به پزشک به اهواز و سپس به شهر خود بازگردند وخود را مهیای پذیرایی از زائران حسینی در پیاده روی بزرگ اربعین کنند.

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

دو عراقی میهمان مردم فراشبند

دو عراقی میهمان مردم فراشبند


انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان ، فراشبند ، اربعین
نظرات بینندگان