کد خبر: ۱۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

حکایت آوارگی خانواده‌ ای که در کنار خیابان زندگی می‌کنند/همشهریان شیرازی کمک کنند

مرد خانه می‌گوید: اکنون سه هفته است که با انتقال وسایل خانه به کنار خیابان، در این‌جا زندگی می‌کنیم و چون در این‌جا برق، آب و گاز وجود ندارد، جهت تامین نیازهای اولیه زندگی در مضیقه هستیم.
حکایت آوارگی یک خانواده‌ که در کنار خیابان زندگی می‌کنند/همشهریان شیرازی کمک کنند
به گزارش شیرازه؛ در روزهای گذشته باخبر شدیم در منطقه‌ای از شهر شیراز یک خانواده در کنار خیابان زندگی و روزها را به سختی و مشقت می‌گذراند‌. از همین رو در محل زندگی آن‌ها حضور پیدا کرده و در مورد اتفاقات پیش‌آمده و چگونگی زندگیشان صحبت کردیم.

مرد خانواده می‌گوید: بنده شغل آزاد دارم. چند ماه پیش مبلغی به میزان 60 میلیون تومان ضامن فردی شدم و متاسفانه طرف مقابل فعلا از دسترس خارج شده و علی‌رغم پیگیری‌های فراوان او را نیافتیم. بخاطر ضمانت، مجبور بودم 60 میلیون تومان را پرداخت کنم و چون پول نقدی در حساب نداشتم، منزل خودمان را رهن دادیم.

او ادامه می‌دهد: به همین دلیل اکنون سه هفته است که با انتقال وسایل خانه به کنار خیابان؛ در این‌جا زندگی می‌کنیم. بنده به اتفاق همسر، مادر همسرم و سه فرزند 20 روز است که آواره خیابان شده‌ایم و چون در این‌جا برق، آب و گاز وجود ندارد، جهت تامین نیازهای اولیه زندگی در مضیقه هستیم.

به گزارش شیرازه؛ این خانواده در در منطقه پایین شهر یک اتاق به مبلغ یک میلیون رهن و 250 هزار تومان اجاره جهت اسکان رزرو کرده‌اند که فعلا به دلیل نداشتن پول کافی از انتقال وسایل به آن‌جا معذورند و از همین رو نیازمند مساعدت جدی همشهریان عزیز هستند. مخاطبان گرامی که تمایل به یاری هم‌نوعان خود دارند، می‌توانند جهت کمک به این خانواده با شماره 09391807829 (خبرنگار شیرازه)تماس حاصل نمایند.
 
نظرات بینندگان