کد خبر: ۱۱۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

شهردارجدید بیضا معرفی شد

درجلسه شورای اداری بیضا علی پولادیان شهرداربه عنوان شهردار جدید بیضا منصوب شد.

به گزارش شیرازه، جلسه شورای اداری بیضا درسالن جلسات بخشداری به ریاست امرالله رئیسی بخشدار برگزار ودر این جلسه رئیسی بخشداربیضا گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه های مختلف ارائه کرد و با اشاره به برگزاری جلسه تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم بیضا گفت:به هرحال  این جابجایی یک امر طبیعی است امید که این تغییرات به سود مردم تمام شود وخدمات شایسته تری به مردم بشود.

بخشدار بیضا با تقدیر از خدمات وتلاشهای رحیمی شهردار سابق بیضا گفت:ایشان از جمله مسئولین دلسوز و پرتلاش شهر بیضا بود و با تامل وهمکاری که با سایر ادارات ونهاد ها داشت منشاء خدمات خوبی علاوه بر شهر درکل بخش به ویژه در زمان وقوع حوادث از جمله وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی بودند.

رئیسی در ادامه با تشکر از تلاش  وبیش از سی سال خدمت صادقانه حاج نبی الله نگارستانی در سمت معاونت بخشداری بیضا اشاره کرد وگفت:️آقای نگارستانی از جمله نیروهای پرتلاش وتاثیر گذار در انجام امور به ویژه انتخابات ها بودند و در این زمینه بسیار پرتلاش بودند.

درادامه این جلسه نبی الله نگارستانی که به افتخار باز نشستگی نائل شده است گزارشی ازعملکرد خود در زمینه های مختلف اشاره کرد وگفت:در طول این مدت با بخشداران،فرمانداران ونمایندگانی با ایداه و افکار های مختلفی انجام وظیفه نمودم وهیچگاه در انجام امور ایده و افکار شخصی خود را لحاظ نکردم با این حال از همینجا از کسانی که احیاناً در طول این مدت به لحاظ اجرای قانون رنجیده خاطر شده اند حلالیت می طلبم.

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا دیگر سخنران این جلسه بود که با اشاره به اهمیت حضور درمراسم نماز جمعه از مسئولینی که در مراسم نماز جمعه کمتر حضور پیدا می کنند انتقاد کرد وگفت:️حضور شما در این مراسم علاوه بر اینکه برای خودتان اجر معنوی دارد مردم هم نگاه مثبتی به شما خواهند داشت.

در ادامه کهندل معاون مدیرکل شهری وامور شوراهای استانداری فارس به تشریح شرح وظایف شهرداران پرداخت وگفت:شهرداران باید درانجام  امور بر اساس قانون عمل کنند در این صورت علاوه بر اینکه نتیجه مطلوبی حاصل می شود نه برای مردم ونه برای شهردار هم مشکلی ایجاد نخواهدشد.

رحیمی شهردار سابق بیضا نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خودپرداخت.

درادامه حکم علی پولادیان شهردار جدید بیضا قرائت شد.درپایان لوح سپاس وهدایایی به رسم یاد بود به یزدان رحیمی شهردار سابق بیضا و نبی الله نگارستانی اهداء شد

منبع: مارگون



برچسب ها: سپیدان ، بیضا ، شهردار
نظرات بینندگان