کد خبر: ۱۱۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس؛

افتتاح طرح بهسازی روستای بزم بوانات

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: طرح بهسازی روستای امامزاده بزم بوانات با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید که مبارک مردم باشد.

به گزارش شیرازه،  با حضورمهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، محمد اسدالهی فرماندار بوانات و مسولان ادارات شهرستان بوانات و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوانات طرح بهسازی روستای امامزاده بزم بوانات با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 120 میلیون ریال بمناسبت روز ملی روستا و عشایر افتتاح و به بهره برداری رسید.


زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس در مراسم افتتاح این طرح که در حیاط حرم امامزاده شاه میر حمزه ابن موسی کاظم روستای بزم برگزار شد ضمن تشکر از همراهی و همکاری مسولان شهرستانی و مردم برای اجرای این طرح، ابراز امیدواری کرد که در آینده با تخصیص بودجه های هتر بتوان در رفع مشکلات این روستا کمک کرد و آمد و شد زایرین راحت تر انجام شود.


وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان متولی طرح های روستایی برنامه خوبی تا کنون در سطح روستاهای استان فارس انجام داده و در شهرستان بوانات نیز خدمات خوبی صورت گرفته و امیدواریم که بتوانیم با تخصیص بودجه های بهتر مشکلات روستاییان این شهرستان را مرتفع سازیم.


زمانی در ادامه با اشاره به طرح بهسازی روستای امامزاده بزم بوانات نیز گفت: این طرح جهت کمک به آمد و شد مردم و زایرین این روستا صورت گرفته چرا که وجود امامزاده واجب التعظیم در این روستا سبب شده که این روستا بعنوان روستای هدف گردشگری شناخته شده و زایرن و مردم بسیاری خصوص در ایام ماه محرم برای زیارت این امامزاده و بازید روستا به این روستا می آیند و ورودی مناسبی نداشت که با اجرای این طرح نسبتا قسمت زیادی از ورودی این روستا بهسازی شده است.


طرح بهسازی روستای امامزاده بزم با غاعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 120 میلیورن ریال از محل اعتبارات استانی و توسط بنیاد مسکن اجرا شده که این طرح شامل: نزدیک به 12 هزار متر مربع آسفالت؛ اجرای زیر سازی بالغ بر 7 هزار متر مربع و بیس بیش از 7700 متر مربع، کانیوا 868 متر و دیوار بلوکی 171 متر اجرا شده، محوطه سازی 400 متر و اجرای 114 متر پل و سنگ فرش طی مدت 7 ماه اجرا و به بهره برداری رسید.

روستای بزم شهرستان بوانات از توابع بخش مزایجان و در فاصله 18 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد.




منبع: حرف رسا

نظرات بینندگان