کد خبر: ۱۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم :

اقتدار پلیس باید همراه با عدالت ، مروت و ترحم باشد/امنیت لازمه ی تقویت معیشت مردم است

فرماندار ویژه ی جهرم امنیت را مهمترین اولویت و نخستین موضوع کشور برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

به گزارش شیرازه، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم، امنیت را مهمترین اولویت و نخستین موضوع کشور برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

وی لازمه برقراری امنیت را اقتدار پلیس عنوان کرد و گفت: این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد.

به گفته معاون استاندار فارس، پرسنل سخت‌کوش نیروی انتظامی در کنار حفظ هیمنه و اقتدار خود، باید محبت و صمیمیت با مردم را نیز از اساسی‌ترین اهداف و کارهای خود دانسته و این دو را از هم جدا نبینند.

صحرائیان به هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی تاکید کرد و آن را در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در برخورد با افرادی که تعمداً یا از سر بی‌توجهی چهره جامعه را به لحاظ دینی، نجابت و عفاف مخدوش می‌کنند، یک وظیفه مهم و اساسی عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: امروزه تامین امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی مهمترین وظیفه پلیس بوده که تامین آن منوط به همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

به اذغان صحرائیان، چنانچه برنامه‌ها بر اساس عقل و منطق، عزم و اقتدار، قانون‌گرایی و عطوفت اسلامی استوار باشد، تصویر مطلوب و جذابی از عملکردمان در اذهان مردم شکل می‌بندد.

وی مهمترین دغدغه رهبری انقلاب و دولت را نهادینه شدن اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت معیشت مردم برشمرد که زیرساخت‌های آن بر پایه امنیت استوار است.

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم سلامت فکری، اخلاقی و رفتاری دستگاه‌های اداری و اجرایی را در برخورداری از جامعه‌ای پاک، قوی و به‌دور از سیاهی‌های اجتماعی ضروری دانست و لازمه این سلامت را وجود نظارت دقیق، همه‌جانبه و دائمی عنوان کرد.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: جهرم ، فرماندار ، استاندار
نظرات بینندگان