کد خبر: ۱۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
شهروند صفاشهری خطاب به استاندار فارس؛

سالهاست مسئولان با شعار از کنار شهرمان گذشته‌اند و در عمل ما بهره‌ای نبرده‌ایم

شهروند صفاشهری خطاب به استاندار گفت: سالهاست مسئولان با شعار از کنار شهرمان گذشته‌اند و در عمل ما بهره‌ای نبردیم. یا ما مردم دردمان را به خوبی بیان نمی‌کنیم یا اینکه مسئولان در شنیدن مسائل ما دچار مشکل هستند.

به گزارش  شیرازه،  اسماعیل تبادار استاندار فارس پنج‌شنبه گذشته به همراه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با سفری کوتاه به صفاشهر در جلسه معتمدین شهرستان خرم‌بید حضور بافتند. یکی از شهروندان صفاشهر در یادداشتی خطاب به استاندار مشکلات شهرستان را برشمرده است.

متن یادداشت را در ادامه بخوانید:


جناب آقای تبادار استاندار محترم فارس

با سلام

ضمن تقدیر و تشکر از حضرتعالی به سبب حضور در بین معتمدین و فعالین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان خرم‌بید، امید آن داشتیم با حضور شما بعنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس در کنار بالاترین مقام قوه‌مقننه و جمعی از نمایندگان استان فارس، ضمن شنیدن مصایب و مشکلات این خطه از استان در پایان جلسه به جمع‌بندی برسیم لیکن محقق نشد.

جناب آقای استاندار

ما مردم بر حرف امام جمعه دردآشنای شهرمان صحه می‌گذاریم؛ سالهاست مسئولان با شعار از کنار شهرمان گذشته‌اند و در عمل ما بهره‌ای نبرده‌ایم. یا ما مردم دردمان را به خوبی بیان نمی‌کنیم یا اینکه مسئولان در شنیدن مسائل ما دچار مشکل هستند.

 در سال‌های گذشته دو موضوع شاه بیت مشکلات این شهرستان بوده است، ما به شکل‌های مختلف و در زمان‌ها و مکان‌های گوناگون آن‌ها را بیان نموده ایم:

اول؛

  ۳۰ درصد عواید معدن چاه مرغی

دوم؛

 سهم ۲درصد از نفت و گاز جهت اختصاص به مناطق محروم.

جناب آقای استاندار

بر ما مبرهن و واضح است که شاخصه‌های برخورداری و محرومیت مناطق، تعیین‌کننده دریافت یا عدم دریافت این ۲ درصد است‌، اما شاخص‌هایی که در یک مقطع توسط فرماندار وقت مورد سنجش قرار گرفت و خرم‌بید را برخوردار تعریف کرد، درست به مانند این است که تیرماه به صفاشهر بیایم و بگوییم اینجا گرم است!!!! الان ماه‌ها گذشته و فصل‌ها آمده، در پاییز و زمستان سرد نیز این خطه را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید.

جناب آقای استاندار

مردم به خون دل و ازخودگذشتگی و در کش و قوس فراوان توانستند قسمت کوچکی از حق خود را احقاق نمایند. حقی که قرار بود با شفافیت و نظارت در اختیار عمران و توسعه شهر قرار گیرید.

۳۰درصد واقعی از فروش معدن با نظارت و تصمیم گیری هیئت مدیره محلی و شهرستان.

دو موضوع مهم بالا همه آن چیزی است که سال‌ها فریاد می‌زنیم و خواهان آن هستیم و باز نخواهیم ایستاد. از حضرت‌عالی نیز تقاضا داریم در این مهم یارای ما باشید‌.

در پایان

اگر نیک بنگریم و بیاندیشیم

جلسه مورخه ۱۳مهرماه سال ۹۶ و حواشی آن باید به عنوان مبنایی برای اخذ تصمیمات مهم با محوریت شاخه‌های مدیریتی و منابع انسانی در نظر گرفته شود. چنانچه علم و شاخصها و سنجش صحیح آن در مدیریت مدنظر قرار گیرید، زمان آن رسیده که حضرتعالی با اصلاح روندها و نیک‌اندیشی نسبت به تدبیر در سکان‌های مدیرتی اقدام نمایید.

با تشکر

منبع:  بام فارس

پایان پیام/

برچسب ها: خرمبید ، استاندار ، فارس
نظرات بینندگان