کد خبر: ۱۱۵۰۱۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
طی حکمی از سوی اسماعیل تبادار؛

معاون مطبوعاتی ارشاد فارس مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس شد

صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار فارس منصوب شد.

معاون مطبوعاتی ارشاد فارس مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس شدبه گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار، استاندار فارس طی حکمی صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اداره کل ارشاد اسلامی فارس را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس منصوب کرد. متن حکم استاندار فارس خطاب به صابر سهرابی به شرح زیر است:

« با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار ومدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز تعامل سازنده با مدیران استان و اصحاب رسانه در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.»

احمدی اولین استاندار فارس در دولت تدبیر و امید، در آذرماه سال 92 فرشید صفری را به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس منصوب کرد. اما یکسال بعد، او جای خود را به زهرا مریدی داد.
نصیر زارع هم در آخرین روزهای کاری احمدی، جایگزین مریدی شده بود و آیت الله رزمجو از مردادماه 1394 بر صندلی داغ مسئول روابط عمومی استانداری تکیه زد. اکنون صابر سهرابی پنجمین مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس در دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
0
اینهم از استاندار فارس که هیچی نشده بازیچه مریدی شد. آقای سهرابی قبل از آقای مریدی چه سوابقی داشت؟ و اساس چه سررشته ای در مورد مسایل مطبوعات داشت و یا دارد. ایشان در زمان حضور در ارشاد، هم برای اینکه اموشان بگذرد، دست به دامان کارشناسان و کارکنان زیرمجموعه خود می شدند. حالا آقای مریدی که برای ابقای خود دست به دامان همه شده، یک مهره حرف گوش کن خود را در این سطح به استانداری فرستاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
3
سلام اقای سهرابی از نیروههای ارزشمند استان می باشند به هم استانیهای عزیز تبریک عرض میکنم بابت این انتصابکه بسیار بجا و شایسته بوده
ناشناس
ارزشمند!؟
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
0
سلام دمتان گرم برای از اینکه فقط نظراتی که به نفعتان است را درج می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
1
وای به حال استان فارس با این کازرونی ها
بهزاد
United States of America
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶
0
واقعا شیرازه زحمت میکشی. یک نظر منتشر شده و هفت نظر چندین روز است در انتظار بررسی است. چه دو راهی سختی. عزیز من پنجره نظرات را ببند و راحت بخواب. اگر خیلی دچار وسواس شده اید، سکه بندازید تا بتوانید این تصمیم سخت را بگیرید که آیا نظرهای در انتظار بررسی را منتشر کنید یا نه؟ به هرحال این نظرات خوانندگان شماست، اگر قابل انتشار نیست، آنها را در ردیف غیر قابل انتشار بگذارید و خودتان را از درد وسواس نجات دهید.یا اصلا آنرا در شورای امنیت ملی برگزار کنید تا یه موقع مشکلی بابت انتشار نظرات گردنتان را نگیرد!!