کد خبر: ۱۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
مدیر حج و زیارت استان فارس خبر داد:

آغاز صدور روادید پیاده‌روی اربعین حسینی در استان فارس

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به پیش‌ ثبت‌نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: صدور روادید در فارس آغاز شده است.
به گزارش شیرازه، علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به راه‌اندازی کنسولگری عراق در استان فارس اظهار داشت: صدور روادید برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس آغاز شده و تاکنون 14 هزار و 500 نفر در این استان برای اربعین ثبت نام کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است، گفت: ثبت‌نام مردم تنها از طریق دفاتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست. 

زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان در خصوص ثبت نام متقاضیان اربعین حسینی در سامانه سماح بیان داشت : با توجه به شروع ثبت نام اربعین حسینی به اطلاع مردم عزیز استان رسانده می شود که جهت شرکت در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی سالجاری فقط با مراجعه به دفاتر و شرکتهای زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت و نیز با مراجعه به سایت دارای مجوز samah.haj.ir (سماح) جهت ثبت نام اقدام نمایند.

زینلی در ادامه از مردم خواست برای ثبت‌نام در این پیاده‌روی  فقط و فقط به دفاتر و شرکت های مجاز زیارتی كه آدرس آن‌ها بر روی سایت fars.haj.ir موجود است  مراجعه كنند و از مراجعه به افراد فاقد مجوز بجد خودداری نمایند و مراقب باشند تا افراد سودجو از احساسات پاک آن‌ها برای منافع خود سوءاستفاده نكنند.

مدیر حج و زیارت فارس با یادآوری اینكه بیش از 140 دفتر مجاز زیارتی در این استان مشغول به فعالیت هستند، باز هم تأكید كرد كه مردم به هیچ عنوان به افرادی كه دارای مجوز از سازمان حج و زیارت نیستند اعتماد نكنند چرا كه حتماً با آسیب مواجه خواهند شد.
نظرات بینندگان