کد خبر: ۱۱۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

جام حذفی فوتبال کشور / مصاف زردپوشان فجرسپاسی با تراکتورسازی تبریز

با انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور مشخص شد که تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه با انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور مشخص شد که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت. این دیدار در تاریخ 29 مهرماه 96 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، تیم فجر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی موفق شد تیم لیگ برتری ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد، پیش از این نیز تیم همشهری خود قشقایی شیراز را از دور مسابقات حذف کرده بود. این تیم هر چند در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال هنوز به آن سطح از آمادگی و هماهنگی نرسیده است اما امید زیادی برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی دارد.

تیم فجر شهید سپاسی یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد و علاوه بر آن دو عنوان نائب قهرمانی جام حذفی را در ویترین باشگاه خود دارد. تیم تراکتورسازی نیز یک‌بار قهرمان و 3 بار نائب قهرمان این جام شده است.

تیم تراکتورسازی در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در مجموع 8 دیدار در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد، تیم فجر شهید سپاسی نیز با کسب 10 امتیاز در مجموع 8 دیدار  در رده یازدهم لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.


نظرات بینندگان