کد خبر: ۱۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

حضور نماینده شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه 21 مهرماه کلید می‌خورد که در یکی از این دیدارها تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ساعت 11 صبح در سالن گل‌گهر سیرجان به مصاف پیام نور سیرجان می‌رود.
به گزارش شیرازه هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه 21 مهرماه کلید می‌خورد که در یکی از این دیدارها تیم پویندگان صنعت فجر شیراز ساعت 11 صبح در سالن گل‌گهر سیرجان به مصاف پیام نور سیرجان می‌رود.

در هفته نخست علاوه بر این دیدار 5 دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود و سایپا به مصاف سیاه جامگان، شرکت ملی حفاری به مصاف دانشگاه آزاد، مس رفسنجان به مصاف شهرداری رشت، بانوان البرز زنجان به مصاف پالایش نفت و دختران کویر کرمان به مصاف استقلال ساری می‌روند.

در فصل گذشته لیگ برتر بانوان که با حضور 12 تیم برگزار شد، تیم حفاری اهواز با 63 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند، تیم کارا شیراز نماینده استان فارس در این مسابقات با 27 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

لیگ برتر فوتسال بانوان که قرار بود هفته آخر مردادماه آغاز شود به دلیل حضور تیم ملی فوتسال بانوان در بازی‌های داخل سالن آسیا و درخواست کادر فنی تیم ملی برای تعویق شروع لیگ به اواخر مهرماه موکول شد.


برچسب ها: شیرازه ، فوتسال ، ورزشی
نظرات بینندگان