کد خبر: ۱۱۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶

مجمع عالی بسیج شهرستان پاسارگاد با موضوع 7 آبان تشکیل جلسه داد

مجمع عالی بسیج شهرستان پاسارگاد با حضور امام جمعه شهر سعادت شهر، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، معاون فرماندار و جمعی از بسیجیان شهرستان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد، در این جلسه راه کارهایی با موضوع هفت آبان ارائه شد.

به گزارش شیرازه،  مجمع عالی بسیج شهرستان پاسارگاد با حضور امام جمعه شهر سعادت شهر، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، معاون فرماندار و جمعی از بسیجیان شهرستان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد، در این جلسه راه کارهایی با موضوع هفت آبان ارائه شد.
 
 
بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان پاسارگاد
 
انقلاب شکوهمند اسلامی امت بیدار ایران درسال 1357نمونه بارزی ازقدرت مردمی اسلام ناب محمدی است که بارهبری وهدایت عبد صالح خدا امام امت،خمینی کبیرو پایمردی،استقامت،فداکاری و پشتیبانی امت غیور سرزمین فارس به ثمرنشست.


این درخت تناور که سالهای سال با خون علما وشهدا آبیاری گردیده وباهوشیاری فقهای شیعه محافظت شده است ازهمان اوان شکل گیری توسط استکبار ومنافقین کوردل مورد هجمه های ناجوانمردانه قرارگرفت تاسخت ترین شرایط برای حکومت اسلامی به وجودآید.

ترورشخصیت های طراز اول انقلاب ، غائله های متفاوت در  مناطق مختلف جهت تجزیه ایران؛ کودتای نو‍‍‍ژه،حمله نظامی آمریکا وشکست مفتضحانه در صحرای طبس وتحمیل جنگ نابرابر  8 ساله ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وکودتای ناموفق رنگی 88و روز جعلی 7آبان به عنوان تولد کوروش و تحریم های ظالمانه وراه اندازی و سازماندهی داعش و اخیراٌهم جریان اقلیم کردستان عراقازاین دست می باشد.


از آنجاکه دشمن، بصیرت وحضورانقلابی مردم را دید و اذعان نمود، برنامه ریزی گسترده تری را  با استفاده از ابزارهای مختلف در راستای براندازی نظام و سست نمودن بنیان خانواده در نظام اسلامی و  به تبع آن درشهرستان پاسارگاد دردستور کارقرار داده وبا استفاده از ابزارهای مختلف جنگ نرم مثل فضای مجازی ، شبکه های ماهواره ای ، اعتیاد و غیره باعث بوجود آمدن مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی عدیده ای در سطح شهرستان شده است.


لذا امت حزب الله، شهید پرور ، انقلابی و جامعه بسیجیان شهرستان پاسارگاد طی 6بند ذیل بیانیه را به تأیید می رسانند:


1.  ما معتقدیم انقلاب اسلامی محدود به سال 57 نبوده و تا انقلاب جهانی مهدی زهرا سلام الله علیهما جاری است. به پاس قدردانی از این نعمت بی بدیل الهی که آرزوی پیامبران و ائمه معصومین تا پای جان از آن حفاظت، حراست و پاسداری خواهیم نمود. 


2.  امت شهید پرور، و بسیجیان با بصیرت توطئه های دشمن استکباری را رصد نموده و واقفیم که قضیه جعلی روز 7 آبان به عنوان سالروز تولد کوروش خروجی اتاق فکر استکبار جهانی ، ملی گرایان و سلطنت طلب ها بوده و اجازه نمی دهیم که از مجموعه میراث فرهنگی پاسارگاد سوءاستفاده کرده  و به این بهانه به نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام اهانت نمایند ، واز مسئولان امر درخواست داریم که با تمام توان به صورت ید واحد با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد.


3.  با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از مجموعه میراث فرهنگی پاسارگاد بازدید می نمایند ولی متاسفانه هیچ سود و منفعتی عاید عموم اهالی بخش و شهرستان پاسارگاد نمی گردد. از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستانبا توجه به محرومیت شهرستان و خشکسالی های اخیر انتظار داریم که رایزنی لازم جهت اداره مجموعه میراث فرهنگی پاسارگاد به صورت هیات امنای صورت گیرد.


4.  امت انقلابی شهرستان پاسارگاد از مسئولان کشور و شهرستان انتظار دارد با توجه به نیت و نقشه شوم دشمن جهت سوء استفاده از میراث فرهنگی پاسارگاد ، برنامه ای جهت مقابله با ملی گرایی و سلطنت طلبی آنان تدارک دیده و نگذارنداز این مقوله سوء استفاده نمایندووجهه شهرستان شهید پرور پاسارگاد را بد جلوه دهند.


5.  امت حزب الله شهرستان پاسارگاد از فرماندار محترم شهرستان و دیگر مسئولان انتظار دارند که از تمام ظرفیت  نهاد ها و سازمانها بهره گرفته تا از وجود شهدای گمنام در بخش پاسارگاد حداکثر بهره برداری لازم انجام شود و احداث یادمان شهدای گمنام در اولویت برنامه های شهرستان قرار گیرد ، تااین فضای فرهنگی به رونق ویژه ای برسد .
 
6.  ما مردم شهید پرور شهرستان پاسارگاد اعلام می داریم،
 
همانگونه که در نهضت عظیم امام روح الله و دفاع مقدس بهترین عزیزانمان را فدای اسلام و انقلاب اسلامی نموده ایم و دهها شهید و جانباز و آزاده سند صداقت ماست، آماده جان فشانی در هر جایی که امام امت اراده فرمایند، از فلسطین و لبنان و سوریه و عراق گرفته تا یمن و عربستان و هر جایی که جبهه حق و مقاومت نام گیرد، بخصوص میدان جنگ نرم و قضیه جعلی 7آبان  هستیم. 
 
          والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

منبع:  طنین پاسارگاد

برچسب ها: پاسارگاد ، 7 ابان ، بسیج
نظرات بینندگان