کد خبر: ۱۱۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آب پاکی مدیرکل بر دستان مدیرعامل فجرشهیدسپاسی!

فعلا اجازه استفاده از چمن ورزشگاه میانرود را نداریم!

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در رابطه با آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه میانرود گفت: این زمین در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان است و هنوز به استان تحویل نشده است از این رو ما فعلا اجازه برگزاری مسابقات بر روی چمن این ورزشگاه نداریم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت چمن ورزشگاه میانرود و برگزاری مسابقات در این ورزشگاه اظهار داشت: پیمانکار زمین چمن این ورزشگاه شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان می باشد که کار کاشت چمن ورزشگاه های نقش جهان اصفهان و یادگار امام تبریز را انجام داده است.

وی افزود: زمین چمن ورزشگاه بزرگ پارس در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان است و هنوز به استان تحویل نشده است از این رو ما فعلا اجازه برگزاری مسابقات بر روی چمن این ورزشگاه نداریم اما در صدد هستیم تا در صورت واگذاری زمین ورزشگاه به استان بتوانیم در صورت وارد نشدن آسیب به چمن نسبت به برگزاری رقابت های فوتبال در این ورزشگاه اقدام نماییم.

لازم به ذکر است که مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در گفت‌وگویی با گلایه از وضعیت نامطلوب ورزشگاه حافظیه و عدم در اختیار گذاشتن ورزشگاه پارس به تیم‌های استان گفته بود دیگر اجازه نمی‌دهد بازی‌های تیمش در ورزشگاه حافظیه انجام شود.

فعلا اجازه استفاده از چمن ورزشگاه میانرود را نداریم!

نظرات بینندگان