کد خبر: ۱۱۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
با بیش از 1500 برنامه ورزشی و فرهنگی؛

برگزاری هفته تربیت بدنی با شعار "ورزش، سلامت و فرهنگ"

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 1500 برنامه فرهنگی و ورزشی با شعار "ورزش، سلامت و فرهنگ" در سراسر استان فارس برگزار می شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 1500 برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان فارس برگزار می شود. بر طبق این گزارش، هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

در هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن برگزاری دهها برنامه فرهنگی و ورزشی در استان فارس، در مرکز استان سه برنامه مهم را برگزار خواهد شد که در مورد اول شهر شیراز میزبان بزرگتربن کنگره اتحادیه جهانی کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مجمع عمومی آسیایی با حضور 120 نفر از 100 کشور دنیا خواهد بود. اولین المپیاد رقابتهای ورزشی کارکنان دولت از دیگر برنامه های این هفته است که کارکنان دولت در این مسابقات در 11 رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین جشنواره ملی و زیبایی اسبان فلات ایران یک هفته زودتر در زرقان و باشگاه سوارکاری ملل پنج شنبه و جمعه گذشته با شکوه خاصی و با حضور 170 راس اسب از 9 استان کشور برگزار شد.

شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال " ورزش ، سلامت ، فرهنگ "بوده و روزهای این هفته که هر روز با یک شعار مشخص شده است به شرح ذیل است:
چهارشنبه 26 مهر، « ورزش ، ولایت، اخلاق، فرهنگ و رسانه »
پنج شنبه 27 مهر، « ورزش ، فرهنگ ایثار و شهادت، جانیازان و معلولین »
جمعه 28 مهر، « ورزش همگانی، بانوان و خانواده »
شنبه 29 مهر، « ورزش ، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و جوانان »
یکشنبه 30 مهر، « ورزش ، روستاییان، عشایر و اقوام »
دوشنبه اول آبان، « ورزش ، یاشگاه ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خیرین ورزشی ار »
سه شنبه دوم آبان « ورزش ، کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان