کد خبر: ۱۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو عنوان کرد

برگزاری دوره داوری جودو در شیراز/ استاژ داوری بین‌المللی در آذرماه

رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو از برگزاری استاژ داوری بین‌المللی با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی در آذر ماه امسال خبر داد.
به گزارش شیرازه دوره داوری درجه ۳ و ۲ ملی به مدت چهار روز در شیراز با تدریس غلامرضا صابری‌نژاد رئیس پیشین هیأت جودو استان فارس و رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو برگزار شد.

غلامرضا صابری‌نژاد با اشاره به اینکه در این دوره تعداد ۲۹ شرکت‌کننده که از ورزشکاران جوان بودند با قوانین روز داوری آشنا شدند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره پس از اتمام کلاس‌های تئوری و عملی، مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان را قضاوت کردند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو با بیان اینکه در این دوره حسین‌زاده داور بین‌المللی استان نیز  به‌عنوان کمک مدرس حضور داشت، ادامه داد: با توجه به آئین نامه دوره داوری، وحید زارع‌نژاد رئیس هیأت جودو استان فارس به عنوان مدرس کمک‌های اولیه و محمد باقری به تدریس قضاوت در اسلام پرداختند.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته داوران فدراسیون جودو در سال جاری از برگزاری استاژ داوری بین‌المللی با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: این امر نقش بسزایی در یکسان‌سازی و ارتقا سطح داوری در کشور داشته و از صرف هزینه زیاد جهت حضور در کلاس‌های بین‌المللی می‌کاهد.

صابری‌نژاد جودو شناسایی و آموزش داوران مستعد و جوان در سطح کشور و استفاده از آنان در مسابقات مختلف کشوری، اعزام داوران واجد شرایط به کلاس‌های ارتقا قاره‌ای و جهانی و برگزاری کلاس‌های ارتقا داوری در استان‌های مختلف به‌منظور تامین کادر داوری را از دیگر برنامه‌های کمیته داوران فدراسیون جودو در سال جاری عنوان کرد.


منبع: فارس
برچسب ها: شیرازه ، جودو ، ورزشی
نظرات بینندگان