کد خبر: ۱۱۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در پی اظهارات سخیف ترامپ علیه سپاه

در پی تکرار اظهارات سخیف ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش  شیرازه،  در پی تکرار اظهارات سخیف ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهان های خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است، هر چند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه 8)

سپاه پاسداران نهادی است انقلابی برخاسته از متن مردم، که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان و به ویژه منطقه غرب آسیا از سوریه گرفته تا پاکستان، حامی حقوق مظلومین بوده و در تمامی جهان به عنوان نهادی پیشرو در مقابله با تروریسم مطرح است.

صحبت های نسنجیده و احمقانه ی ترامپ در خصوص سپاه پاسداران نوعی طنز به شمار می رود؛ چرا که همراهی و پشتیبانی گروه های تروریستی از طرف آمریکای جنایتکار و در مقابل آن، مبارزه ی سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران با گروه های تروریستی بر هیچ کس پوشیده نیست.

بی شک حضور نیروهای سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم جبهه ی مبارزه با تروریسم در سوریه، عراق و لبنان دلیلی محکم بر این فرموده ی امام خمینی (ره) است که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». به راستی اگر مدافعین حرم امروز در سوریه و عراق به جنگ با گروه های تروریستی نمی رفتند ؛ اتفاقی که چندی قبل در تهران رخ داد، امروز گریبان گیر کوچه پس کوچه های تمام شهرهای کشور بود.

 ترامپ و همراهان او بدانند که ملت و دولت ایران اسلامی، با حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی، در برابر خط قرمزها کوتاه نخواهند آمد و توهین به سپاه پاسداران را توهین به همه ملت ایران و کل نظام می دانند؛ چرا که به فرموده ی مقام معظم رهبری، «سپاه پاسدار انقلاب است.»

بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در صف اول ملت همواره بیدار و همیشه در صحنه، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران به عنوان رکنی مقتدر از ارکان دفاعی کشور و مبارزه با تروریسم اعلام داشته و بر این فرمایش امام خمینی (ره)  تاکید می کند: «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستیم.»

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

منبع:  نبض نی ریز

نظرات بینندگان