کد خبر: ۱۱۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

هفته نهم لیگ یک کشور / مصاف خارج از خانه فجری ها در ماهشهر

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز از هفته نهم رقابت های لیگ یک کشور فردا دوشنبه 96/7/24 در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز از هفته نهم رقابت های لیگ یک کشور فردا دوشنبه 96/7/24 در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.

بنابر این گزارش، تیم فوتبال فجرسپاسی تا قبل از این مسابقه با 3 پیروزی، 1 تساوی و 4 باخت  و کسب 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات جای گرفته و ماهشهری ها نیز با 3 پیروزی، 3 تساوی و 2 باخت و کسب 12 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

تیم شهرداری ماهشهر که در 3 هفته ابتدایی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت از هفته چهارم به بعد روی پیروزی را ندیده است، این تیم امید دارد در دیدار خانگی مقابل فجر شهید سپاسی طلسم عدم‌نتیجه‌گیری را بشکند و بار دیگر خود را در جمع مدعیان قرار دهد. 

فجری ها نیز در حالی به میدان پا می گذراند که روند سینوسی زیادی در این فصل داشته اند. آنها در دیدار مقابل ذوب آهن بسیار عالی ظاهر شدند تا نوید آینده ای روشن برای هواداران این باشگاه باشند ولی در ادامه دیدارهای لیگ یک پر فراز و نشیب ظاهر شده و در آخرین دیدار در یک بازی خانگی مغلوب گل گهر سیرجان شده اند.

لازم به ذکر است که از ساعت 16:15 روز دوشنبه 24 مهرماه دو تیم فجر شهید سپاسی و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف هم می‌روند. حسین زیاری به همراه مهدی سیفی و جواد قنبریان تیم داوری این دیدار خواهند بود.

نظرات بینندگان