کد خبر: ۱۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

تقابل خط دفاع آهنین و خط حمله آتشین در خوان نهم

در چارچوب هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس به مصاف بادران تهران می‌رود.
به گزارش شیرازه در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 15روز دوشنبه 24 مهرماه دو تیم برق جدید فارس و بادران تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند. مهدی مرجان‌زاده به همراه کمک‌هایش محمدحسن محمدی و علی ملامحمدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

تیم برق جدید فارس که در حال حاضر تنها یک اختلاف امتیاز با تیم صدرنشین دارد، امیدهایش برای صعود به لیگ برتر زیاد شده است، این تیم تاکنون بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است و با وجوی اینکه تجربه اول خود را در لیگ دسته اول تجربه می‌کند در قامت یک مدعی ظاهر شده است.

شاگردان کمالی در 8 بازی گذشته 6 گل زده‌اند و در مقابل 3 گل دریافت کرده‌اند. 3 گل دریافتی در مجموع 8 بازی نشان از خط دفاعی خوب این تیم دارد که کار را برای رقبای این تیم شخت کرده است.

تیم بادران تهران نیز که عنوان تیم بدون باخت را با خود به یدک می‌کشد تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم برای رسیدن به صدر جدول چشم به 3 امتیاز کامل این دیدار بسته است. این تیم در 8 بازی گذشته 11 گل زده و 5 گل دریافت کرده است و از خط حمله خوبی برخوردار است.

تیم برق جدید فارس در حال حاضر با 5 برد، یک تساوی، 2 باخت و کسب 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. تیم بادران تهران نیز با 4 برد، 4 تساوی و کسب 16 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول قرار دارد. تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران نیز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.  

نتایج قبلی تیم برق جدید فارس

شاگردان مهابادی در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم مدعی و با تجربه ملوان بندرانزلی قرار گرفتند و با تک گلی که در دقیقه 35 بازی وارد دروازه آنها شد نتیجه این دیدار را به میزبان خود واگذار کردند.

تیم برق جدید فارس در هفته دوم در دیداری خانگی مقابل راه‌آهن تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد. در هفته سوم تیم برق جدید فارس مقابل شهرداری ماهشهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته چهارم رقابت‌ها یک بر صفر از سد شهرداری ماهشهر گذشت. شاگردان مهابادی در هفته پنجم نیز با نتیجه یک بر صفر اکسین البرز را پشت سرگذاشتند. نارنجی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل مس کرمان بدون گل به تساوی رسیدند.

شاگردان کمالی در هفته هفتم با نتیجه 2 بر یک از سد صبای قم گذشتند و در هفته هشتم نیز مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر پیروز شدند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان