کد خبر: ۱۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجرفارس:

25 هزار نفر از دانش آموزان فارس به سرزمین های راهیان نور اعزام می شوند

سردار غیاثی گفت: نسل نوجوان کشور با حضور در سرزمین های راهیان نور ضمن خودسازی معنوی با جغرافیای مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس و سیرۀ زندگی شهدای شاخص کشور و استان فارس آشنا می شوند.

به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار است، گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی یک دوره خودسازی و معنویت افزایی برای دانش‌آموزان در یک مقطع مهم زندگی است.

وی با تاکید بر اینکه دوران دانش آموزی بهترین فرصت برای تربیت آموزه های انقلابی و اسلامی است، گفت: بخش مهمی از شخصیت انسان در سال های تحصیل و مدارس شکل می گیرد و برای تمام دوران زندگی تثبیت می شود.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نیازهای انقلاب اسلامی در دوره های مختلف، جوانان مومن و متعهد است که بتوانند مسئولیت های خطیر را بر عهده بگیرند است.

وی با بیان اینکه 25 هزار نفر از دانش آموزان فارس به سرزمین های راهیان نور اعزام می شوند، گفت: اعزام دانش آموزان به راهیان نور یکی از مهم ترین بخش های طرح عظیم فرهنگی راهیان نور است و فارس چه از نظر حجم اعزام و چه از نظر محتوا و کیفیت اردوهای راهیان نور یکی از استان های برتر در سطح کشور است.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر پیش نیازهای لازم برای استفاده حداکثری دانش آموزان از راهیان نور را فراهم کرده است، گفت: اعزام های دانش آموزی و دانشجویی به راهیان نور با نظم خاصی صورت خواهند پذیرفت و خادمان شهدا، روحانیون و راویان مطرح دفاع مقدس در این سفر معنوی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتقال حقایق دفاع مقدس به نسل های جدید رسالت مهم دست اندرکاران راهیان نور است، گفت: آشنایی دانش آموزان با نقش درخشان و تاثیرگذار رزمندگان و شهدای استان فارس در دفاع مقدس یکی از محورهای مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در سال جاری همراه هر کاروان راهیان نور فارس یک نفر همیار ایمنی نیز حضور خواهد داشت، گفت: برنامه ریزی بسیار خوبی برای حفظ سلامت دانش آموزان طِی این سفر معنوی از طرف معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فجر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه راهیان نور موثرترین حرکت فرهنگی برای انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس به نسل های جدید است، گفت: نسل نوجوان کشور با حضور در سرزمین های راهیان نور ضمن خودسازی معنوی با جغرافیای مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس، یادمان ها و سیرۀ زندگی شهدای شاخص کشور و استان فارس آشنا می شوند.

سردار غیاثی با بیان اینکه کمرنگ کردن روحیه انقلابی و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه ایران راهبرد اصلی استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: آشنایی با فرهنگ انقلاب اسلامی و مقاومت و نهادینه شدن این فرهنگ در اذهان نسل نوجوان و جوان تضمین ثبات امنیت کشور و آسایش ملت ایران در آینده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اعزام دانش اموزان فارس به راهیان نور از هفته جاری اغاز می شود، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی سپاه فجر در سال جاری علاوه بر دانش آموزان تعداد بسیار زیادی از اقشار مختلف استان فارس اعم از دانشجویان، اعضای بسیج محلات و مردم مومن و انقلابی فارس در سرزمین های راهیان نور حضور خواهند یافت.

نظرات بینندگان