کد خبر: ۱۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

واکنش مردم سروستان به اظهارات وقیحانه ترامپ نسبت به ملت بزرگ ایران

جمعی از مردم و مسئولین سروستانی در واکنش به اظهارات خباثت آلود و مشمئزکننده رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت سرافراز یران اسلامی ضمن اعلام انزجار از این اقدام ظالمانه و جاهلانه، بر ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه تاکید کردند.

به گزارش شیرازه، مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان در واکنش به یاوه گویی های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ملت سرافراز ایران اسلامی، ضمن اعلام انزجار از این رژیم زورگو، مستکبر و عامل صددرصدی جنایات بشری، ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام  خامنه ای  تاظهور حضرت ولی عصر(عج) تاکید کردند.

آنچه در ادامه خواهید خواند گوشه ای از صحبت های امروز جمعی از مردم و مسئولین شهرستان سروستان در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا علیه ملت مبارز و ظلم ستیز ایران اسلامی است.

جواب جمهوری اسلامی ایران و سپاه به زیاده خواهی  ترامپ کوبنده خواهد بود

امام جمعه سروستان در واکنش به سخنان سخیف، کم ارزش و احمقانه رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اسلامی و نیروی انقلابی و سرافراز  سپاه پاسداران تاکید کرد: ایران اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با اتحاد و یکپارچگی عموم مردم این خطه دلیر و شهید پرور از حرکت در مسیر اقتدار و عزت روز افزون خویش لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و در صورت هرگونه تعدی با پاسخ سخت و کوبنده ویرانگر ، شر دشمن زبون را به خودش باز خواهد گرداند.

ایران اسلامی و سپاه مقتدر آن خار چشم استکبارجهانی است

قاسم فتحی قاری ممتاز قرآن و فعال عرصه فعالیت های مذهبی گفت: قطعا می توان با ایمان و توکل به خدا و توجه به پتانسیل های داخلی بر مشکلات  اقتصادی کشور  فائق شد و این مهم به معنای خود باوری ملی است که ملت بزرگ ایران اسلامی طی چهل سال گذشته گوشه هایی از آن را به نمایش گذاشته است.

ما بر این باوریم که شیطان بزرگ؛ آمریکای جنایتکار توان رویارویی با ایران اسلامی و سپاه مقتدر آن تحت امر فرماندهی معظم کل قوا را نخواهد داشت و این مدعا طی 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در عمل به همگان اثبات شده است.



آمریکا دشمن شماره یک و اصلی ماست

حجت الاسلام زارع پور گفت: یاوه گویی های سر سلسله کفر و استکبار جهانی؛ آمریکای جنایتکار، خللی در صفوف ملت مقتدر ایران ایجاد نمی کند.

همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: آمریکا دشمن شماره یک و اصلی ما بوده و هست و این دشمنی تا نابودی آن و برافراشته شدن پرچم اسلام در آن سرزمین ادامه خواهد داشت.دنیا خواهد دید که ما قاطعانه و محکم تر از گذشته حول محور ولایت  تارسیدن به همه آرمان های امام (ره)، انقلاب و شهدا با جان و دل پای انقلاب اسلامی خویش ایستاده ایم.


آمریکا عامل اصلی ایجاد و تسلیح ترویست ها در جامعه جهانی است


روابط عمومی بسیج سپاه سروستان در واکنش به این اقدام امریکاه گفت: عامل اصلی ایجاد جنایت، نسل کشی و ظلم  بر جامعه بشری، ملت قهرمان، ظلم ستیزو یاور مظلومان عالم؛ یعنی ایران اسلامی را تروریست می خواند و این سخنان جاهلانه و حماقت آلود نشان از هیمنه پوشالی شیطان بزرگ؛ آمریکای جنایت پیشه است.

کارنامه سیاه دولت جنایتکار آمریکا که دست های آن، آلوده به   خون جامعه بشری و به ویژه مسلمانان جهان طی یکصد سال گذشته می باشد، خود گواهی بر خباثت و خون آشامی این رژیم سفاک و خونریز بوده و حال سوال اینجاست که چگونه این مدعیان زورگو و جنایتکار به خود اجازه می دهند که اتهام تروریست بودن به ملت بزرگ، مظلوم و در عین حال، ظلم ستیز و حامی مظلومان عالم؛ ایران اسلامی را نسبت دهد؟

رژیمی که  عامل اصلی ایجاد وحمایت همه جانبه از همه گروه های تروریستی در جامعه بین الملل می باشد که جنایات آنها در منطقه غرب آسیا و به خصوص در کشور های مسلمان؛ سوریه، عراق، یمن و فسطین هر روز گسترده تر می گردد، جاهلانه و مستکبرانه در اوج وقاهت و بی شرمی و در حالی که از درخشش جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با کلیه گروه های تروریستی به زانو درآمده، مدعی ملت بزرگی است که امید همه آزادگان جهان است.قطعا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و با اراده ای فولادی تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت در مقابل زورگویان عالم بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرایل و غلامان حلقه به گوش آنها خواهد ایستاد.


خلیج همیشه فارس مدفن زورگویان عالم است


سهراب؛ فوتبالیست قدیمی گفت: محکم و استوار در مقابل هر قلدر زورگویی ایستاده ایم همچنانکه طی سال های گذشته در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم.ضمنا خلیج همیشه فارس مدفن همه زورگویان علیه ایران است.


 ایران متحد و یکپارچه در مقابله زیاده خواهی های آمریکا می ایستد


رضا کریمی؛ دانشجو گفت: ما ممکن است در اجرای برنامه های کشور با یکدیگر اختلاف نظر و اختلاف سلیقه داشته باشیم اما اگر  کسی نسبت به دین و مملکت مون قصد تعدی داشته باشد همه با هم یکدل و یکصدا در مقابل دشمن می ایستیم.


هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت/ خلیج فارس جایگاه شیرمردان ایرانی است

توکلی؛ مداح هیئت امام حسین(ع) گفت: ما پیرو مکتب سرخ عاشوراییم و از مولایمان حسین ابن علی(ع) یاد گرفتیم که کشته می شویم ولی زیر بار ذلت نخواهیم رفت.بسیاری از جوانان ما در راه حفظ و حراست از ایران و خلیج همیشه فارس ما  جان خودشون را از دست دادن و ما به این چنین داشته هایی افتخار می کنیم. امام (ره) فرمودند:آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما  مقلد و پیرو امام(ره) و رهبر عزیزمان هستیم و از این عربده کشی ها نمی ترسیم. آقای ترامپ نگاهی به تاریخ داشته باش شاید سر عقل آمدی!


ایران هیچ وقت و در مقابل هیچ زورگویی تعظیم نخواهد کرد/ سپاه قلب نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است


فرمانداری سروستان گفت: بار دیگر دولت آمریکا، خباثت و دشمنی چندین ساله خود را علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی آشکار کرد و رئیس جمهور آن با لفاظی و سخنان خام و نسنجیده خود علیه ملت ایران، ماهیت استکباری و ایران ستیزی خود را نشان داد.


ما هم هم صدا با رهبری معظم انقلاب و همه ملت ایران و همچنین در جهت حمایت از سخنان رئیس جمهور محبوب؛ جناب آقای دکتر روحانی، و با اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قلب نظام اسلامی و خار چشم دشمنان تاکید می کنیم؛ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم و تعظیم فرود نیاورده و نخواهد آورد.

انتهای پیام/س

منبع: سروستان

برچسب ها: سروستان ، ترامپ ، امریکا
نظرات بینندگان