کد خبر: ۱۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
سردار رحيمی خبر داد

کشف 100 هزار روادید تقلبی اربعین/ انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتبات

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ جعل روادید عتبات عالیات و کشف 100 هزار روادید جعلی خبر داد.
کشف 100 هزار روادید تقلبی اربعین/ انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتبات
به گزارش شیرازه،سردار حسین رحیمی گفت: در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر شهروندان و مردم عزیز کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران و مسافران عزیز ما می شد.

وی با اشاره به اینکه با پایش های تخصصی صورت گرفته و پیگیری های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات اعضا ۶ نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و ضمنا دو چاپخانه نیز پلمپ شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضا این باند حدود یک صد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.

سردار رحیمی در پایان با تاکید براینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود می بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه نمایند، اظهار داشت: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران گرامی به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر گردد.

نظرات بینندگان