کد خبر: ۱۱۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
واکنش مردم مرودشت به سخنان رئیس جمهور آمریکا:

اظهارات ترامپ جز طنز نیست/ هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم

فعال سیاسی مرودشت در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اظهارات ترامپ چیزی جز طنز نیست و باعث تأسف است.
به گزارش شیرازه، اظهارات سخیف و جاهلانه رئیس‌جمهور آمریکا با واکنش گسترده مردم ایران روبرو شد. مردم مرودشت نیز در گفتگو با خبرنگار مرودشت نا سخنان ترامپ را محکوم کردند.

امین اختر دانش فعال سیاسی مرودشت در خصوص سخنان ترامپ گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند که ایران اسلامی یکپارچه هستند و هرگز از آرمان‌های امام و رهبری کوتاه نمی‌آیند.

اختر دانش در خصوص همدلی ایرانیان اظهار داشت: انقلاب ما تا به امروز با حمایت مردم و خون پاک شهدا در حال رشد و پیشروی است و هر چه ایران و ایرانی را تهدید کنید، همدلی آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی در خصوص مواضع ضد سپاه رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: همه مردم ایران سپاهی و بسیجی هستند و هرگز دست از حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنمی‌دارند.

میثم حیدری فعال سیاسی مرودشت در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اظهارات ترامپ چیزی جز طنز نیست و باعث تأسف است که رئیس‌جمهور کشوری که مدعی دموکراسی است با دیدگاهی غیرمنصفانه و مغرضانه و در جهت خوشحال نمودن کشورهای عربی به‌جای خلیج‌فارس از واژه جعلی خلیج عربی استفاده نماید که نیاز است وی مطالعات خود را در زمینه جغرافیا ارتقا بخشد.

این استاد دانشگاه در خصوص حمایت مردم ایران از سپاه اظهار داشت: بنده سپاه پاسداران را سازمانی ولایی، قدرتمند و باصلابت می‌دانم، قطعاً همیشه مردم ایران همراه و پشتیبان این جان‌برکفان خواهند بود چراکه زحمات این عزیزان در طول دوره‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

روح اله بهرامیان مسئول سیاسی ستاد نمازجمعه مرودشت در خصوص اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا گفت: با توجه به سخنان توهین‌آمیز و وقیحانه ترامپ به دولت و ملت ایران باید به ترامپ بگوییم طبق فرمایش امام خمینی اسلام مرز ندارد و ما اسلام را توسط انقلاب اسلامی به جهان صادر می‌کنیم.

بهرامیان در خصوص شعار مرگ بر آمریکا تصریح کرد: این سخن تاریخی امام در خاطر ما نقش بسته که دشمن بزرگ امریکاست و هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید، امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی سپاه را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و خطاب به ترامپ ابراز داشت: سپاه پاسداران از مردم و بازوهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ما به سپاه افتخار می‌کنیم و اگر سپاه نبود کشور هم نبود و بدان و از ترس بمیر که اسراییل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت.

بهرامیان در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران تصریح کرد: تجربه نشان داده تحریم اتحاد ملت ایران را قوی‌تر می‌کند و یکی از دستاوردهای مخالفت ترامپ با برجام مهر تائید در اثبات سخن رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر عدم خوش‌بینی نسبت به امریکا و توافق است.

مسعود احمدی عضو هیئت تحریریه سایت خبری مرودشت نا در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دونالد ترامپ سرمایه‌داری است که جایگاه و لباس ریاست جمهوری برای او بزرگ است و ظرفیت آن را ندارد.

احمدی بابیان اینکه ترامپ جغرافیای کشور خود را نمی‌داند چه برسد به سایر تمدن‌ها، بر جاهلانه بودن سخنان ترامپ تأکید و بیان داشت: اظهارات نابجا این ملعون در خصوص برجام، سپاه پاسداران و خلیج‌فارس، نشانه‌ای از همفکری، خط و جهت گرفتن در راستای سیاست‌ها و منافع رژیم صهیونیستی و عربستان صعودی است؛ دشمنان قسم‌خورده‌ای که مخالف پروبال گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر شعبانی از کارکنان اورژانس مرودشت در این خصوص اظهار داشت: تمام دنیا خلیج‌فارس را به نام (persian gulf) می‌شناسند و کسی به صحبت‌های ترامپ اهمیت نمی‌دهد.

شعبانی در واکنش مواضع ضد سپاه ترامپ گفت: مطمئن باشید که همه ملت ایران سپاهی هستند و پیرو ولایت‌فقیه می‌باشند.

ابراهیم صفایی مداح و ذاکر اهل‌بیت در خصوص سخنان ترامپ ابراز داشت: امریکا و امثال آمریکا بداند محسن حججی‌ها در این کشور بسیار هستند که با کوچک‌ترین و کمترین خطری از جانب امریکا و ایادی‌اش بپا می‌خیزند و این غده‌ی سرطانی را از زمانه پاک و نابود می‌کنند.

صفایی حمایت خود را از سپاه اعلام کرد و گفت: ترامپ بداند ما رهبری داریم که همتای آن را هیچ کشور مسلمانی ندارد و ما محسن حججی‌ها تا آخرین قطره‌ی خون خود از سپاه اسلام، سپاه روح‌الله حمایت می‌کنیم و نمی‌گذاریم آمریکا و یا کشور دیگری به سپاه انگ تروریست بودن بزند.

وی همه ایران را سپاهی خواند و خاطرنشان کرد: وقتی آمریکای جنایتکار، آل سعود وهابی و کودک کش، صهیونیسم غاصب و تمامی عمالشان در مقابل سردار قاسم سلیمانی سپاهی زانو زدند و وقتی همه ایران سپاهی و قاسم سلیمانی هستند باید از شدت ترس بمیرند.

صفایی در خصوص شعار مرگ بر آمریکا گفت: درود بر سپاه پاسداران همیشه سرافراز، درود بر سردار حاج قاسم سلیمانی سرافراز و درود بر بیشه شیران، ایران همیشه سربلند. بازهم میگوییم مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر وهابی و ان‌شاءلله ظهور آقا امام زمان تعجیل یابد.

اسماعیل جمالی فعال سیاسی مرودشت در خصوص سخنان ترامپ گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا فردی هوس‌باز، شراب‌خوار و شخصی نالایق هست و هیچ‌وقت حرف‌هایش کارشناسی شده، علمی و عقلی نیست.

جمالی افزود: سخنان ترامپ برای کودکان کشور عزیزمان هم خنده‌آور است و احتمالاً ترامپ از عواقب کارهایی که می‌کند آگاه نیست و فقط دنبال خودنمایی هست و بیچاره فقط یک سرمایه‌دار هوس‌باز بوده و کاری به برنامه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی ندارد.

وی در خصوص تهدیدهای ترامپ گفت: وی از غیرت مردم ایران آگاهی ندارد، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد.



منبع: مرودشتنا
نظرات بینندگان