کد خبر: ۱۱۵۲۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
فردا آخرین مهلت وزارت کشور برا انتخاب شهردار شیراز

60 روز گذشت؛ بلدیه شیراز هنوز مدیر ندارد

روز گذشته افشانی استاندار سابق فارس و معاون فعلی عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور احکام انتصاب 4 شهر دیگر را ابلاغ کرد.
 به گزارش شیرازه، بعد از عدم تایید صلاحیت عبدالحمید معافیان، شورای شهر شیراز 16 مهرماه در جلسه علنی حیدر اسکندرپور فرماندار اسبق شیراز را با 13 رای اعضا به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد.

طبق قانون، وزیر کشور باید ظرف 10 روز حکم شهردار جدید شیراز را صادر نماید. در حالی فردا 26 مهرماه آخرین مهلت وزارت برای صدور حکم شهردار جدید شیراز می باشد که روز گذشته افشانی استاندار سابق فارس و معاون فعلی عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور احکام انتصاب 4 شهر دیگر را نیز ابلاغ کرد تا بلدیه شیراز بعد از گذشت 60 روز همچنان با سرپرست اداره شود.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶
0
کلمه شهرداری بکار ببرید
بهروز
United States of America
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶
0
نکته مهمی است.این نشان می دهد که برای انجام روزمره،هیچ نیازی به شهردار نیست. در نتیجه شهردار کسی است(ودر واقع از او انتظار می رود) که باید به دنبال انجام کارهای بزرگ و ابتکاری برای حل مشکلات ریشه ای شهر باشد.اینجاست که شخص شهردار به نوبه خود باید آدم بزرگی باشد تا بتواند از عهده انجام کارهای بزرگ برآید چراکه کارهای روزمره در هر شرایطی انجام خواهند شد. حالا، آیا شهرداری که قرار است حکم بگیرد، اینگونه شخصیتی است؟سئوال اساسی تر اینست که آیا افرادی که در شورای شهر انتخاب شده اند، خودشان افراد بزرگی هستند که بتوانند چنین شخصیتی را گزینش ومعرفی کنند؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶
0
پس چرا درج نمبشه این نظر!
شوما برای منافعتون میترسید
دیگه شیرازه نمیخونم!