کد خبر: ۱۱۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس فارس از سپیدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های در حال احداث شهرستان سپیدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش شیرازه  احمد دست نیان مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس ضمن بازدید از طرح های در حال احداث در شهرستان سپیدان به خبرنگار ماافزود :  شهرستان سپیدان با توجه به مهاجر پذیر بودن این شهرستان وحجم بالای دانش آموز در این شهرستان میطلبد که حضور خیرین در این شهرستان فعال گردد با وجود اینکه مدارسی در سپیدان توسط خیران ساخته و یا نوسازی شده اما این شهرستان هنوز با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است.
دست نیان افزود :در استان 11 هزار و 600 کلاس نیاز به مقاوم‌سازی دارد و تعداد کلاس‌های غیرمقاوم که باید تخریب شود 9 هزار و 600 مورد است؛ همچنین 50 درصد از مدارس موجود‌، استحکام لازم را ندارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای گسترش فعالیت‌های خیرین و مشارکت بیشتر افراد افزون‌تر شده است، اذعان داشت:خیرین را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم‌؛ گروهی که خیرین مدرسه‌یار هستند و کمک‌های آنان بیش از یک میلیون تومان است و گروه دیگر که خیرین مدرسه‌ساز هستند و کمک‌های آنان چند صدمیلیونی و میلیاردی است.

دست نیان با اشاره به اهمیت مدرسه سازی در شرایط فعلی جامعه عنوان کرد: اگر برای این امر زمینه سازی های لازم را شروع نکنیم، ایجاد مشکلات جدی در این راستا قطعی و حتمی است

وی افزود :درسپیدان، حاشیه شهروروستاها با توجه به آمارجمعیتی دانش آموزان باید مدارس جدیدی ساخته شود که از خیران مدرسه ساز درخواست مشارکت بیشتر در این بخش را داریم.
دست نیان  با بیان اینکه تحول در وضعیت آموزش و پرورش شهرستان سپیدان نیازمند همت همه جانبه مسئولان و بویژه خیرین است افزود: ما از تمامی خیرین سپیدانی ومسئولان استانی وشهرستانی تقاضا داریم برای کمک وپیشرفت بری ایجاد فضاهای آموزشی در سطح شهر اردکان مجموعه آموزش وپرورش رایاری نمایند .

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس  طی بازدید ازطرح های در حال ساخت آموزشگاه شهید سهرابی اردکان .آموزشگاه خیر ساز سر تلی و پیگیری ساخت آموزشگاه شش کلاسه رودشیر با قرار داد با بنیاد برکت ، شخصا به ارزیابی ونظارت برخی از شناسنامه های تکمیل شده پرداخت.

 ایشان با اشاره به اهمیت طرح بازنگری شناسنامه فنی فضا خاطر نشان کرد : کیفیت اجرای این طرح از کمیت آن مهمتر است زیرا دقت در تکمیل شناسنامه ها باعث ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق ازتمامی فضاههای آموزش و پرورش استان وکشور خواهد شد.

دست نیان درپایان ضمن تقدیراززحمات گروههای اجرایی ونظارتی ، اظهار امیدواری کرد که اجرای این طرح طبق برنامه زمانبدی شده به اتمام برسد

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در این بازدید به  شمالغرب استان سفر کرد و باهمراهی مدیر آموزش و پرورش وبریخ از مسئولین شهرستانی ، از پروژه هاى در  مرکز شهرستان وروستاهای همجوار دردست اقدام و آماده بهره بردارى شهرستان سپیدان بازدید و در جریان مسایل و مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان قرار گرفت

منبع:مارگون

برچسب ها: سپیدان ، بازدید ، مدارس
نظرات بینندگان