کد خبر: ۱۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
استاندار فارس:

درمان، اشتغال و مسکن جانبازان با جدیت پی گیری شود/ غفلت و کاهلی در رسیدگی به امور ایثارگران پذیرفتنی نیست

استاندار فارس رسیدگی به امور درمان، اشتغال و مسکن جانبازان را از اولویت های مهم دانست و تأکید کرد: هیچ غفلت و کاهلی در رسیدگی به امور ایثارگران پذیرفتنی نیست.
به گزارش شیرازه، اسماعيل تبادار استاندار فارس در جلسه بررسي مشكلات جانبازان استان، آرامش و آسايش جامعه را مديون جان فشاني شهدا و ايثارگري جانبازان توصیف و خاطرنشان کرد: این عزیزان پرچم جمهوري اسلامي ايران در عرصه های جهانی بیش از پیش برافراشته کردند و از همین رو هر خدمتي كه براي جانبازان صورت مي گيرد تنها از باب وظيفه و تكليف است.

وی از جانبازان به عنوان شهداي زنده یاد کرد و ادامه داد: اگر در رسيدگي به جانبازان غفلت و كاهلي صورت گيرد بايد از محضر خداوند و اين عزيزان پوزش طلبید.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه اولويت اول مشكلات جانبازان، رسيدگي به مسائل درماني آنان است، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران هرگز نباید در زمينه مسائل درماني با موانعي روبرو شوند و خدای ناکرده دردهایی که با آن روزگار می گذارند مضاعف شود.

تبادار همچنين توجه ويژه به موضوع تأمين مسكن جانبازان را خواستار شد و افزود: دستگاه هاي اجرايي موظفند در زمينه اشتغال جانبازان نيز اهتمام لازم را داشته باشند و از هيچ تلاشي در اين خصوص فروگذار نكنند.

استاندار فارس مناسب سازي محيط شهري براي جانبازان را موضوعي بسيار مهم برشمرد و تأكيد كرد: شهرداري ها در صدور مجوزها بايد مسئله مناسب سازي ساختمان ها و معابر براي جانبازان و معلولین با حساسيت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

در اين جلسه تعدادي از نمايندگان تشكل هاي ايثارگري استان به بيان مسائل و مشكلات جانبازان پرداخته و مديران دستگاه هاي اجرايي استان نيز گزارشي از اقدامات خود در زمينه رفع مشكلات جامعه ايثارگري استان فارس ارائه كردند.
نظرات بینندگان