کد خبر: ۱۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
فرزند شهید بی سر حاج شیرعلی سلطانی:

سپاه و ارتش یک نیروی الهی هستند / ترامپ عددی نیست که بخواهد به سپاه جسارت بکند

مرضیه سلطانی فرزند شهید بی سر حاج شیرعلی سلطانی گفت: به نظر من به عنوان یک فرد ایرانی که رهبری فعلا در برای ترامپ سخن نمیگویند یعنی عددی نیست برای ایران که بخواد به سپاه انقلاب اسلامی جسارد کند.

به گزارش شیرازه، مرضیه سلطانی فرزند شهید بی سر حاج شیرعلی سلطانی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا گفت: رهبر انقلاب جواب ترامپ دیوانه را دادند و به نظر من به عنوان یک فرد ایرانی که رهبری فعلا در برای ترامپ سخن نمیگویند یعنی عددی نیست برای ایران که بخواد به سپاه انقلاب اسلامی جسارد کند.

سلطانی ادامه داد: سپاه ایران از بتن و جوانان این جامعه هستند و افراد بسیجی و سپاهی ادامه دهنده راه شهدایند و ما خانواده شهدا افتخار میکنیم به وجود سپاه، ارتش، سربازها و هر کسی که از میهن اسلامی دفاع می کند.

وی با اشاره به سخن شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: سپاه و ارتش یک نیروی الهی هستند که دوگانگی بین ارتش، سپاه، نیروهای مردمی، نیروهای نظامی نداریم و ترامپ هم بداند به حول و قوه الهی و به فرمان امام خمینی کبیر میگوییم ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش موج ما؛ یادواره ۲۲۰ شهید ولایتمدار مرکز شیراز در تالار حافظ با حضور خانواده شهید مصطفی احمدی روشن از دانشمندان هسته ای، شهید محسن حججی از مدافعان حرم، سردارشهید عبدالله اسکندی از مدافعان حرم و شهیدشیرعلی سلطانی از شهدای جنگ تحمیلی برگزار شد.

رضا کوهی شوریجه و دختر شهید شیرعلی سلطانی

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما

برچسب ها: شیر علی ، سلطانی ، ترامپ
نظرات بینندگان