کد خبر: ۱۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی:

7 ماه از افتتاح استادیوم میانرود می‌گذرد اما هنوز آماده نیست! / بازی های فجرسپاسی در ورزشگاه جم برگزار می شود

مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: 7 ماه از سفر رئیس جمهور به فارس و افتتاح استادیوم پارسه شیراز می گذرد اما هنوز استادیوم برای بازیهای فجر و برق آماده نیست.
به گزارش شیرازه، رسول فلاح، مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، بعد از بازی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مقابل شهرداری ماهشهر که با نتیجه تساوی صفر بر صفر پایان یافت، گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم یک امتیاز این بازی خارج از خانه را در روزی که ماهشهر فوق‌العاده گرم بود بگیریم.

وی در ادامه گفت: جا دارد در اینجا از مسئولین باشگاه شهرداری ماهشهر و مردم خون گرم خوزستان به خصوص شهر ماهشهر که واقعاً ما را مورد حمایت و پذیرایی ویژه خود قرار دادند تشکر و قدردانی کنم .

مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در پاسخ به این سوال که شما چند روز پیش اعلام کردید که دیگر حاضر نیستید در حافظیه بازی کنید، گفت:‌ من هنوز هم روی حرف خودم هستم و تا زمانی که وضعیت ورزشگاه حافظیه و دستغیب شیراز به این صورت است حاضر نیستیم در شیراز میزبانی کنیم. شما می‌دانید که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی روی زمین بازی می‌کند و چمن ورزشگاه حافظیه اصلاً مناسب بازی کردن روی زمین نیست و چمن حافظیه بیشتربه درد مسابقه چوگان می‌خورد تا فوتبال!

فلاح گفت: من نمی‌دانم استانی به این پهناوری و با این قدمت ورزشی چرا سال‌ها است که مشکل یک چمن خوب دارد. الان در استان فارس یک ورزشگاه مناسبی نیست و هیچ کسی پاسخگو نیست اگرمشکلات ورزشگاه دستغیب بر طرف شود خیلی بهتر از حافظیه است و ما می توانیم بازیهای خود را در آنجا برگزار کنیم. 7 ماه از سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس می‌گذرد استادیوم پارسه شیراز با دستان رییس جمهور افتتاح شد و اعلام کردند تمام بازیهای فجر و برق در این ورزشگاه برگزار می شود.

وی افزود: حال هر وقت خواستیم بازی در پارسه برگزار کنیم گفتند نمی شود آماده نیست و حتی مسئولین ورزش استان در مصاحبه‌های مختلف با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها ۲۵ مهرماه را زمان قطعی برای مسابقات لیگ فوتبال در آن ورزشگاه اعلام کردند. حال بعد از ۲۵ مهرماه می‌گویند پیمانکار اجازه برگزاری مسابقات را نمی‌دهد. سؤالی که پیش می‌آید چرا استادیومی که هنوز آماده نیست را با دستان ریاست جمهوری افتتاح می‌کنند؟ و یا چرا در مصاحبه‌های خود تاریخ آماده بودن ورزشگاه پارسه را اعلام می کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی افزود: من روی حرف خودم هستم و امروز هم با رضایی مدیرعامل پارس جنوبی و سرمربی این تیم جناب تارتار صحبت کردم که مدیرعامل محترم پارس جنوبی با آغوش باز درخواست میزبانی ما را پذیرفت و اعلام نمود مگر ما چند تیم شهید در لیگ کشور داریم. تیم فجر هر وقت خواست می تواند تشریف بیاورند و قدمشان بر چشم؛ و هرگونه امکاناتی هم که این تیم لازم دارد ما تحت اختیارش می‌گذاریم و از امروز تصمیم گرفتیم که تمام بازی‌های فجر شهید سپاسی که بعنوان میزبان است را در زمین پارس جنوبی برگزار کنیم و بالطبع بازی هفته آینده ما با راه‌آهن در ورزشگاه پارس جنوبی جم برگزار می شود.

فلاح گفت: بعد از این موضوع و تماسی که با فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ داشتم قرار شد در صورتی که هیأت فوتبال هرمزگان موافقت خود را اعلام کند، از این به بعد میزبان فجر شهید سپاسی استادیوم پارس جنوبی باشد و این میزبانی از نظر سازمان لیگ مانعی ندارد. ما حتی این موضوع را با رئیس هیأت فوتبال فارس در میان گذاشتیم.
منبع:فارس
نظرات بینندگان