کد خبر: ۱۱۵۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شیراز:

بیکاری با گفتاردرمانی رفع نمی‌شود/ مردم جواب یاوه‌گویان را دادند

امام جمعه موقت شیراز گفت: گفتار درمانی و شعار دادن در موضوع اشتغال و رفع مشکلات مردم باید به پایان برسد زیرا شعار دادن باعث ایجاد کار برای جوانان نمی شود.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: اول صفر ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام است که پیام آور عاشورا شدند.

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) تمام آنچه که دشمنان انکار می کردند را نمایان کرد.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: مهمترین پیام این بود که کسی از دشمنان نتواند لاف تدین، اسلام و رشادت بزند.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۶ صفر و افشاگری امام(ره) یادآور شد: کاپیتالاسیون یعنی اگر یک غیر ایرانی تخلفی کند دادگاه نمی تواند به آن رسیدگی کند بلکه باید در سفارت به آن رسیدگی کند که باعث حرکت و اعتراض امام(ره) شد.

وی افزود: فردا اول صفر روز صدقه دادن است به خصوص باید کمک به مسلمانان میانمار را مد نظر قرار داد و همچنین مردم یمن که ۱۰ میلیون از این مردم روزی یک وعده غذا دارند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان ترامپ، گفت: همه جواب یاوه گویی ترامپ را دادند، او می خواست سپاه را در لیست تروریست قرار دهند که جرات نکرد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: سپاه در دل مردم ایران حضور دارد و هیچکس اجازه توهین به آنها را نمی دهد و نمی توان فداکاری آنها را در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس فراموش کرد.

وی یادآور شد: تحریم موضوع جدیدی نیست اما توهین به مردم ایران جای کوتاه آمدن ندارد.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: به طور حتم یاوه گویان نتیجه کار خود را خواهند دید و این وعده خداوند است همانگونه که تا به امروز در تمامی مباحث آمریکا شکست خورده است.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: اما نباید دشمن را دست کم گرفت بلکه باید خود را قوی تر از گذشته کنیم.

وی افزود: تاکید رهبری ایجاد اشتغال، مقابله با قاچاق و... را به عنوان اولویت بیان کردند بنابر این گفتار درمانی و وعده دادن باید تمام شود و باید حرکت کرد.

منبع: مهر

برچسب ها: امام جمعه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶
0
ضمن احترام به ایشان پیشنهاد می شود در غیاب آیة الله ایمانی از روحانیون جوان هم به عنوان امام جمعه موقت استفاده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶
0
این دولت جز دروغ گفتن کاری ندارد بطوریکه چهانگیرخان معاون اول رئیس جمهور همین چند روز پیش اعلام کرده در شش ماهه اول سال 96 بیش از یک و نیم ملیون شغل ایجاد کرده اند. شیرازه جان لطفا نظرات مردم هم منتشر فرمائید