کد خبر: ۱۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶
استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

وامدار هيچ شخص، گروه و تشكل سياسي نخواهم بود/ توجه شورای برنامه ریزی استان به حفاظت و صیانت از باغات شیراز

استاندار فارس بر حفاظت و صیانت از باغات شیراز تاکید داشت و گفت: تغییر کاربری ها نباید به گونه ای باشد که به باغات آسیبی وارد نماید و زمینه را برای از بین رفتن آنها فراهم نماید.
به گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار که در جلسه شورای برنامه ريزي و توسعه استان سخن می گفت، با بیان اینکه بايد در جذب اعتبارات استاني و ملي تلاش شود اظهار داشت: اساس كار اين شورا برنامه ريزي براي آينده استان متناسب با ظرفيت ها و قابليت هاي آن مي باشد.

استاندار فارس با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهار داشت: اشراف جامع مديران به مباحث موضوعي و موارد مهم قوانين احكام دائمي برنامه ششم و بودجه سال 96 جهت ايجاد شرايط مساعد براي توسعه استان ضرورت دارد.

وي با بيان اينكه وامدار هيچ شخص، گروه و تشكل سياسي نخواهم بود ابرازا داشت: در انتخاب و ابقاي مديران دستگاهها پاكدستي، توانايي خدمت كردن صادقانه به مردم، مدنظر قرار دادن سياست هاي عمومي دولت و شايستگي مديران را ملاك قرار خواهم داد و به هيچ وجه تحت تاثير القائات فضاي مجازي  قرار نخواهم گرفت.

نماينده عالي دولت با بيان اينكه مديران بايد به حوزه كاري خود اشراف كامل داشته باشند افزود: بي شك تقويت مديراني كه دلسوز بوده وتوجه ويژه اي به استان و حوزه كاري خود دارند را در دستور كار قرار خواهم داد.

تبادار مبارزه با مفاسد اقتصادي را از سياست هاي دولت برشمرد و ابراز داشت: مبارزه با مفاسد اقتصادي به جد بايد دنبال شود و شايسته نيست عليرغم تلاش هايي كه در دستگاهها صورت مي پذيرد اقدام خلاف قانوني عملكرد دستگاه را زير سئوال ببرد.

وي بر تقويت بخش خصوصي تاكيد كرد و ابراز داشت: با توجه به محدوديت ها و تنگناهاي مالي دولت بايد از ظرفيت بخش خصوصي اعم از داخلي و خارجي بهره بگيريم و دستگاهها با تلاش فراوان زمينه تسهيلات اين امر مهم را بوجود آورند.

استاندار فارس بر حفاظت و صیانت از باغات شیراز تاکید داشت و گفت: تغییر کاربری ها نباید به گونه ای باشد که به باغات آسیبی وارد نماید و زمینه را برای از بین رفتن آنها فراهم نماید.
نظرات بینندگان