کد خبر: ۱۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ثارالله شیراز اعلام کرد:

امسال 6 هزار دانش اموز شیرازی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

نخستین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور جنوب توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز متشکل از 550دانش اموز اموزش وپرورش ناحیه یک و بخش ارژن به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
به گزارش شیرازه، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ثارالله شیراز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور جنوب توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز متشکل از 550دانش اموز اموزش وپرورش  ناحیه یک وبخش ارژن به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

این اعزام نخستین گروه از دانش آموزان ناحیه یک درقالب 11 اتوبوس به مدت سه روز از یادمان های دفاع مقدس دیدن می نمایند.

زارعی با بیان اینکه امنیت سفر کاروان های راهیان نور مدنظر سپاه است وتمهیدات لازم به کار گرفته شده است گفت: مسائل ایمنی وتامینی سفر به رانندگان گوشزده شده وکلیه حرکت ها در روز انجام می شود و روز پایانی سفر قبل ظهر حرکت برگشت انجام می گردد تا زمان برگشت به ساعات پایانی شب طول نینجامد .

وی با اشاره به اینکه امسال  جوانان دانش آموز برای سفر به اردوی راهیان نور  اشتیاق خوبی نشان داده اند افزود:  تا پایان امسال قریب به 6هزار دانش اموز شیرازی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند وپس از این اعزام ها ،اردوهای راهیان نور آزاد مردمی با ثبت نام توسط پایگاه های بسیج آغاز می گردد.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: این اعزام ها با هدف آشنایی نسل جوان با آموزهای جنگ و فرهنگ شهادت وتبین فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی است که آن دوران رادرک نکرده اند وندیده اند

زارعی بیان داشت: در این اعزام ها نیروهای تامین  راوی، روحانی به مدت سه روز این سفر معنوی همراهی می نمایند.
نظرات بینندگان