کد خبر: ۱۱۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه آغاز شد

همایش همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز به کار کرد.

به گزارش شیرازه،همایش همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی قبل با حضور برخی مسئولین و فرذماندهان هر دو ارگان در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

در این مراسم تاکنون سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور دارند.

در این همایش که با محوریت همبستگی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه برگزار شده است، تعدادی از فرماندهان دو نیرو به ایراد سخنرانی پرداخته و در خصوص راهکارهای ارتقای هم افزایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تبادل نظر می پردازند.

امیر حیدری به عنوان خیرمقدم در سخنان کوتاهی اظهار داشت: این جلسه، جلسه مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم صهیونیتسی است؛ جلسه ایست که که بگوید ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند و هیچ اختلافی وجود ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۶ دی سال گذشته خدمت حضرت آقا گزارشی دادم. وقتی موضوع به همکاری با سپاه رسید، ایشان جملاتی درمورد سردار پاکپور (فرمانده نیروی زمینی سپاه) با اسم فرمودند که ایشان با همان جملات می‌تواند از پل طراط عبور کند.

حیدری افزود: رهبری (نقل به مضمون) فرمودند که با سردار پاکپور هماهنگ و همراه باش. سردار پاکپور از فرماندهان پای کار است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان