کد خبر: ۱۱۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

برگزاری جشنواره ورزشی شنای کودکان در شیراز

جشنواره شنای کودکان استان فارس با حضور بیش از 150 شناگر از سراسر استان فارس در چهار رده به مدت یک روز در شیراز برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه جشنواره شنای کودکان زیر 10 سال استان فارس با حضور بیش از 150 شناگر پسر از سراسر استان فارس در چهار رده سنی متولدین 1386, 1387, 1388 و 1389 به مدت یک روز در شیراز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، هیات شنای استان فارس در جهت جذب و ایجاد انگیزه در بین نونهالان شناگران فارس اقدام به برگزاری جشنواره های شنا در رده های مختلف سنی نمود و در این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:
در رده سنی 7 سال و در رشته 50 مترآزاد محمدرضا دهقانی از مرودشت به مقام اول. جوادمصلی نژاد از جهرم به مقام دوم و کیاشا قامتی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 8 سال و در رشته 50 مترآزاد محمدمهدی غلامی از شیراز به مقام اول. پارسا شهشهانی از شیراز به مقام دوم و سبحان شعبانی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 9 سال و در رشته 50 مترآزاد محمدحسین فلاح از مرودشت به مقام اول. آرمین فخار از مرودشت به مقام دوم و رادمهررضایی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 10 سال و در رشته 50 مترآزاد امیرحسین نظری از شیراز به مقام اول. سپهرفراحی از شیراز به مقام دوم و شایان سجادیان از مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 7 سال و در رشته 50 متر پروانه جوادمصلی نژاد از جهرم به مقام اول. آرتین قاسمی از شیراز به مقام دوم و امیرمحمدصفایی از آباده به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 8 سال و در رشته 50 متر پروانه محمد مهدی غلامی از شیراز به مقام اول. سبحان شعبانی از شیراز به مقام دوم و محمدمهدی اصلانی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 9 سال و در رشته 50 متر پروانه محمدحسین فلاح از مرودشت به مقام اول. آرمین فخار از مرودشت به مقام دوم و حسین بهمئی از مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 10 سال و در رشته 50 متر پروانه امیرحسین نظری از شیراز به مقام اول. شایان سجادیان از مرودشت به مقام دوم و محمدمتین پیروزبخت از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 7 سال و در رشته 50 متر پشت محمدرضا دهقانی از مرودشت به مقام اول. کیاشا قامتی از شیراز به مقام دوم و جوادمصلی نژاد از جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 8 سال و در رشته 50 متر پشت پارسا شهشهانی از شیراز به مقام اول. سبحان شعبانی از شیراز به مقام دوم و محمدمهدی غلامی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 9 سال و در رشته 50 متر پشت آرمین فخار از مرودشت به مقام اول. محمدحسین فلاح از مرودشت به مقام دوم و رادمهر رضایی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 10 سال و در رشته 50 متر پشت سپهر فراحی از شیراز به مقام اول. امیرحسین نظری از شیراز به مقام دوم و شایان سجادیان از مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 7 سال و در رشته 50 متر قورباغه آرتین قاسمی از شیراز به مقام اول. علی اکبر دهقان از شیراز به مقام دوم و محمدرضا دهقانی از مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 8 سال و در رشته 50 متر قورباغه پارسا شهشهانی از شیراز به مقام اول. محمدمهدی اصلانی از شیراز به مقام دوم و محمدمهدی غلامی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 9 سال و در رشته 50 متر قورباغه محمدحسین فلاح از مرودشت به مقام اول. حسین بهمئی از مرودشت به مقام دوم و رادمهر رضایی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی 10 سال و در رشته 50 متر قورباغه شایان سجادیان از مرودشت به مقام اول. امیرحسین نظری از شیراز به مقام دوم و سپهر فراحی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
برچسب ها: شیرازه ، شنا ، ورزشی
نظرات بینندگان