کد خبر: ۱۱۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
فرماندار شهرستان مرودشت:

سپاه همواره در کنار مردم بوده است

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: از ابتدای انقلاب و در تمام صحنه‌ها شاهد حضور مقتدرانه سپاه بودیم و امروز نیز دولت و مردم در کنار این نهاد مردمی خواهند ایستاد.

به گزارش شیرازه،  علی‌اکبر نجیب‌زاده بعدازظهر امروز در اولین جلسه شورای اسلامی این شهرستان که همراه با انتخاب هیئت‌رئیسه بود، اظهار کرد: همدلی و تفاهم میان اعضا موجب کارآمدی و پیشرفت شورای شهرستان است.

فرماندار شهرستان مرودشت افزود: خوشبختانه شاهد همدلی و هم‌سویی میان اعضای شورای شهرستان هستیم و ان‌شاءالله که این همدلی در جهت رفع مشکلات مردم باشد.

نجیب‌زاده با تأکید بر اینکه هرکسی در هر مسئولیتی باید به سهم خود در جهت رفع مسائل و مشکلات و پیشرفت جامعه سعی و تلاش کند، بیان داشت: باید کار خود را به نحو احسن انجام دهیم چراکه مردم بسیار هوشیار هستند و متوجه کم‌کاری‌ها می‌شوند و در انتخابات آینده عملکرد هر شخصی را مدنظر قرار می‌دهند.

وی در ادامه با ابراز انزجار از سخنان رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اخیراً شاهد بودیم که ترامپ در سخنرانی خود وقیحانه و بی‌شرمانه به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی حمله می‌کند.

نجیب‌زاده با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب و در تمامی صحنه‌ها مانند مبارزه با ضدانقلاب و منافقین، دفاع از میهن اسلامی در سال‌های جبهه و جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی شاهد حضور مقتدرانه سپاه بودیم و امروز نیز دولت و مردم در کنار این نهاد مردمی خواهند ایستاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با برجام و توافق هسته‌ای خاطرنشان ساخت: به لطف دیپلماسی قدرتمند جمهوری اسلامی امروز شاهد منزوی شدن آمریکا و اسرائیل در سطح جهان هستیم به‌طوری‌که کشورهای اروپایی از آمریکا حمایت نمی‌کنند.

http://marvdashtna.ir/files/images/thumb/400_0a8f449e_13960730000201_Test_PhotoH.jpg

در ادامه این جلسه دکتر فریبرز صارمی کارشناس شوراها و شهرداری‌ها و نماینده فرمانداری با تأکید بر دقت و اهتمام اعضا در انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه گفت: بسیار مهم است که افرادی را انتخاب کنید که بتوانند از حقوق شهرستان دفاع کرده و برای شهرستان مرودشت مثمر ثمر باشند.

در پایان سید جعفر حسینی رئیس منتخب شورای اسلامی شهرستان با تأکید بر اینکه با یک گروه 11 نفره و با حضور تمام اعضا عملکرد بسیار بهتری خواهیم داشت، گفت: امیدوارم همدلی و همراهی که امروز شاهد آن هستیم تا پایان چهار سال کار شورا ادامه داشته باشد تا بتوانیم در جهت مطالبه‌گری حقوق و مطالبات مردم باقدرت به کار خود ادامه دهیم.

در این جلسه آقایان سیدجعفر حسینی به‌عنوان رئیس و علی خرمی شهرکی به‌عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان توسط حاضرین انتخاب شدند و آقایان عبدالکریم پرهیزکار، هادی‌نبی عبدالیوسفی و محمد صفرپور نیز به ترتیب به‌عنوان نایب‌رئیس، سخنگو و منشی انتخاب شدند.

منبع:  مرودشت نا

خبرنگار: علی فتحی فرد

برچسب ها: سپاه ، مرودشت ، فارس
نظرات بینندگان