کد خبر: ۱۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶

تشییع و تدفین پیکر پاک مادر شهید حسین زاده در لامرد برگزار شد

هم‌زمان با سالروز شهادت طفل سه‌ساله اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادر شهید اسد حسین زاده در زادگاه خود شهر لامرد با حضور گسترده آحاد مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  هم‌زمان با سالروز شهادت طفل سه‌ساله اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادر شهید اسد حسین زاده در زادگاه خود شهر لامرد با حضور گسترده آحاد مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.


مراسم تشییع پیکر پاک این بانوی فداکار و مهربان از محله خندق شهرستان لامرد تا گلزار شهدا کهوردان تشییع و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.


فاطمه حسین پور "مادر شهید والامقام اسد حسین زاده" در سن ۶۷ سالگی به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.


دانش‌آموز بسیجی شهید اسد حسین زاده در تاریخ 04/10/1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.


گفتنی است در حاشیه مراسم تشییع این مادر فداکار، عبدالرضا آرمون رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد مادران شهدا را گنج‌های باارزش و کم یاب دانست و اظهار داشت: باید از وجود آن‌ها بیشتر استفاده کرد زیرا خاطرات و ناگفته‌های بسیار زیبایی از شهدا در سینه‌هایشان باقی‌مانده است و باید ایثار و فداکاری شهدا را باید از زبان این مادران شنید.



این مسئول به خصوصیات روحی و اخلاقی مادر صبور شهید حسین زاده پرداخت و گفت: در دیدارها و ملاقاتی که با این مادر فداکار داشتم خاطرات بسیار ارزشمندی در ذهن او از فرزند شهیدش نقش بسته بود که برای ما بازگو می‌کرد و ایشان در این زمان کاری زینبی کردند.


عبدالرضا آرمون رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان لامرد در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان داشت: حضور پررنگ خانواده‌های شهدا در محافل و برنامه‌ها، ارادت قلبی به رهبری، پی گیری و مطرح نمودن مسائل فرهنگی، تأکید بر پوشش و حفظ حجاب زینبی، برگزاری یادواره‌ها و به فراموشی نسپردن یاد و خاطره شهدا را از دیگر خصوصیات این مادر شهید دانست.


منبع:عصر مهر

برچسب ها: لامرد ، مهر ، شهدا
نظرات بینندگان