کد خبر: ۱۱۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
امام جمعه بوانات:

مسولان مراقب افراد چاپلوس باشند

امام جمعه بوانات گفت: مشکلات بوانات با طرح و برنامه های قوی قابل حل است و با اتحاد و همدلی می توانیم به این مهم برسیم.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوانات ضمن تشکر از زحمات محمد اسدالهی فرماندار سابق شهرستان برای وی در پست فرمانداری لامرد آرزوی توفیق کرد و گفت: در زمان فرمانداری جناب اسدالهی برخی مشکلات حل شد اما هنوز شهرستان با مشکلات زیادی روبروست.

امام جمعه بوانات در ادامه انتخاب محسن پورزارعی را بعنوان فرماندار جدید شهرستان بوانات تبریک گفت و اظهار داشت: مسولان باید بدانند که این پست های دنیایی برای هیچ کس ماندگار نیست بلکه از کسی به کس دیگر می رسدو باید مراقب بود که تنها خدا را در نظر بگیریم تا پس از پایان خدمت و واگذاری پست به افراد دیگر نگران نباشیم و پیش وجدان خود رضایت داشته باشیم و تنها به مردم خدمت کنیم چرا که این مردم قدردان هستند و خواهند بود.

وی حاشیه پردازی را مهمترین چالش برای مدیران و معطل ماندن امور اجرایی در سطح شهرستان برشمرد و تصریح کرد: مسایل و مشکلات زیادی فراروی یک مدیر بوجود می اید که با اتکال به خدا می توان پیروز شد و مشکلات را برطرف کرد.

حجت الاسلام زارع توجه به چاپلوسان را مایه افت پایه هیا مدیریتی مدیران برشمرد و گفت: مدیران باید مراقب افراد و نزدیکان متملق و چاپلوس باشند که خدای نارکده با تعریف و تمجید آنها مرعوب نشوند و خدمت به خلق خدا را فراموش نکنند که این خدمت به خلق بهترین کار است و مایه سرافرازی است.

بوانات یکی از شهرستانهای توانمند کشاورزی استان

پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوانات، بوانات را یک شهرستان با پتانسیل بالا برشمرد و گفت: فرماندار جدید شهرستان ان شاءالله با پشتکار و همراهی مردم و دیگر مسولان مشکلات را پیگیری و در رفع آنها تلاش کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات چند ساله محمد اسدالهی در حکم فرماندار شهرستان بوانات برای پور زارعی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بوانات نیز آرزوی موفقیت کردو گفت: مسولان باید به این نکته توجه داشته باشند که هر آمدی رفتی در پی دارد و یک روز نیز باید این پست و میز را بگذارند و بروند و آنچه برای مردم و خود انسان باقی می ماند حدماتی است که برای مردم انجام داده که موجبات عاقبت بخیری خواهد شد.

وی افزود: شهرستان بوانات یکی از شهرستانهای توانمند استان در زمینه کشاورزی است که متاسفانه با خشکسالی های اخیر درامد مردم بشدت کاهش یافته اما می توان به شهرستان در جهت رشد کمک کرد چرا که این شهرستان جای کار زیاد دارد و فرماندار جدید باید با ترغیب سرمایه گذاران این شهرستان را کمک کند.

پژوهش با اشاره به آیات قرآن توجه و خدمت به مردم را سبب عاقبت بخیری مسولان دانست و اظهار داشت: کارها و خدمات زیادی در شهرستان بوانات صورت گرفته اما هنوز این شهرستان مشکلاتی دارد که با همراهی و همکاری مسولان و خصوصا فرماندار جدید این شهرستان مشکلات حل شدنی هستند.


منبع:  حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، تودیع ، معارفه
نظرات بینندگان