کد خبر: ۱۱۵۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶

دروغ «آمدنیوز» با جعل مطلب «شیرازه»!+ عکس

آمدنیوز در حالی مطلب کذبی را به نقل از شیرازه منتشر کرده که سعی دارد با تکرار برخی شبهات و افسانه سرایی در مورد جزئیات آن به مخاطب القاء کند که روحانیون در ایران دیگر امنیت جانی ندارند.
به گزارش شیرازه، در آخرین ساعات روز سه شنبه دوم آبان ماه خبری در خروجی کانال تلگرامی شیرازه مبنی بر کشته شدن یک نفر در یکی از خیابان های شیراز منتشر شد.

متن خبر به این شرح بود: «حوالی باغ دلگشا شیراز، یک نفر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسید. گفته میشود فرد کشته شده یک روحانی است. قاتل پس از تیراندازی محل را ترک کرده و اکنون توسط پلیس در حال تعقیب است»

دروغ «آمدنیوز» با جعل مطلب شیرازه!

این خبر به سرعت در شبکه های مجازی و کانال های تلگرام بازنشر داده شد. سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس نیز در این باره گفت: قربانی حادثه تیراندازی یک روحانی است. با این حال ماهیت این قتل خانوادگی است و قاتل دارای نسبت فامیلی با مقتول بوده است.
معاون اجتماعی فارس گفته است که براساس اظهارات شاهدان مقتول و قاتل با یکدیگر فامیل بوده و در حالی که روحانی قربانی در این حادثه مشغول ایزوگام کردن پشت بام خانه اش بوده،که با تیر اندازی قاتل جانش را از دست داده است.

اما دوشنبه و سه‌شنبه دو روحانی دیگر در تهران نیز مورد سوء قصد قرار گرفتند. که به گفته پلیس تهران این دو مورد هیچ ارتباط با یکدیگر نداشتند و در مورد اول اختلافات همسایگی باعث بروز ضرب و جرح شد و در مورد دوم نیز فرد ضارب یک فرد سابقه‌دار با 3 مورد زندان و 8 جرم مختلف بود که هیچ یک از این موارد ارتباطی با هم نداشتند.

در این بین یکی از کانال های تلگرامی ضد انقلاب که دروغگویی این شبه رسانه بارها به وسیله نشر اخبار کذب مشخص شده است. در مطلبی و به نقل از کانال تلگرامی شیرازه نوشت:«كانال شيرازه از روحانيون خواسته در ترددهاى خود احتياط كنند»

دروغ «آمدنیوز» با جعل مطلب شیرازه!
آمدنیوز در حالی این مطلب کذب را به نقل از شیرازه منتشر کرده که سعی دارد با تکرار برخی شبهات و افسانه سرایی در مورد جزئیات آن به مخاطب القاء کند که روحانیون در ایران دیگر محبوبیت و امنیت جانی ندارند! هر چند که تکنیک این بنگاه شایعه پراکنی مدت هاست که نخ نما شده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶
0
رسانه های معاند هدفشان در این گونه ماجراها ضربه زدن به نظام اسلامی است
اما
حمله به روحانیون در سالهای اخیر جای بحث دارد و نباید بی تفاوت باشیم قطعا تبلیغات دشمن علیه روحانیون و ایجاد بد بینی در اینگونه حملات موثر است